איך בוחרים קרם פנים מומלץ?

כשאנחנו רוצות להעניק לחות לפנים שלנו, אנחנו רוצות שהיא תהיה מושלמת ושהמוצר שאנו בוחרות יתאים לצרכים שלנו ושל עור הפנים שלנו. קרם לחות לפנים מטרתו לספק מקסימום הגנה, כמו גם לחות, גמישות ורעננות – לכן חשוב שנדע לבחור אותו נכון. 

אבל בעולם של אינספור מותגים, ובעולם של חידושים, רשתות וחנויות והמון הצעות – אנחנו מוצאות את עצמנו לעיתים קרובות מבולבלות בנוגע על הבחירה שנעשה בנוגע לקרם לחות אותו נבחר. 

לרכישת קרם פנים מומלץ >>>

אבל יש כמה כללים שכדאי להקפיד עליהם שאת בוחרת את המוצר המושלם עבורך:

בחרי מוצר המציע הגנה מפני השמש

קרם לחות בשעות היום צריך לספק לך הגנה מפני שמש. שימי לב שיש בו את רמת SPF הנכונה או וודאי כי באתר ממנו את מזמינה את הקרם כתוב כי ישנה הגנה כזאת. הגנה נגש קרני השמש היא הא' ב' של טיפוח הפנים. לכן יש לשים לכך לב. 

איכות

 חשוב שהקרם יהיה איכותי. מדובר בעור פניך, הלוא הוא החשוב ביותר וחלק בלתי נפרד מהמראה החיצוני שלך! לכן יש לבחור קרם איכותי בלבד שיש בו חומרים מזינים, טבעיים ולא כאלו שיכולים להזיק לעורך. 

ויטמינים ומתן ערך מוסף

וודאי שהמוצר אותו את בוחרת, מכיל ויטמינים ומינרליים, תמציות טבעיות ומספק לך תמורות ויתרונות בזמן שאת מורחת אותו על הפנים. אם מדובר בקרם לילה ודאי שיש בו חומרים פעילים לגמישות ורעננות העור ושמירה על מראה צעיר. קרם יום צריך לספק לך מראה רענן ולהגן על הפנים מפני קרינה. 

קנייה נכונה

חפשי אתר המציע חומרי איכות בקנייה משתלמת. כך תוכלי לבחור נכון קרם לחות ולקבל אותו במשלוח מהיר לכל מקום. שווה קריאה: מיצוק עור הפנים בגלי רדיו >>>

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול שורש
רפואת שיניים אסתטית היא חלק חשוב בהצלחת טיפול שורש. זה מאפשר למטופלים להרגיש יותר בנוח במהלך הטיפול...
קרא עוד »
דצמ 11, 2022
מתי צריך עדשות מגע צילינדר?
עדשות מגע עם צילינדר הנן עדשות מגע המיועדות לאנשים הסובלים מבעיה הקרויה "אסטיגמציה". אסטיגמציה היא...
קרא עוד »
אוק 13, 2015
גומיות התנגדות – שקט האימון התחיל
אנשים רבים שעוסקים בפעילות גופנית כל הזמן מחפשים אחר דרכים חדשות, יצירתיות ויעילות יותר להזיז את...
קרא עוד »
אוק 17, 2021