ממה נגרם קרע לברום?

הלברום הוא טבעת דקה סיבית של סחוס המקיפה את מפרק הכתף. קרעי לברום נגרמים ממכה ישירה בכתף או מכוח עקיף, כמו נפילה על יד מושטת. הסיבה השכיחה ביותר לקרע בלברום היא מכה ישירה במפרק הכתף. גם נפילה או פגיעה אחרת ביד המושטת עלולה לגרום לפציעה מסוג זה. סיבות אחרות כוללות תנועות חוזרות ונשנות ושימוש יתר.

קרע בלברום הוא מצב הגורם לכאב ודלקת בכתף. הפציעה נגרמת כתוצאה מתנועה פתאומית של הזרוע או הכתף. הקרע בלברום יכול להיגרם מנפילה, פגיעה או פציעת שימוש יתר. הסיבה השכיחה ביותר לפציעה היא קרעים של השרוול המסובב. סיבות אחרות כוללות:

– פגיעה במפרק AC

– שבר בעצם עצם הזרוע

– טראומה למפרק הכתף

חשוב לטפל בקרע עם טיפול הולם

קרע בלברום הוא פציעה נפוצה בכתף. זה קורה כאשר מפרק הכתף הופך דלקתי והסחוס שמצפה את פני המפרק נקרע. הסיבה השכיחה ביותר לקרע בלברום היא פגיעה במפרק הכתף, כגון נפילה או התנגשות. גורמים אחרים לקרעי לברום כוללים תנועות חוזרות ונשנות מעל הראש, כגון זריקה, גולף וטניס; או הרמה כבדה.

קרע בלברום עשוי להיגרם גם על ידי דלקת פרקים או דלקת מפרקים שגרונית (RA). מצב זה עלול לגרום לדלקת בכתפיים עקב כאבים כרוניים ונפיחות. אתם רק צריכים לפנות אל רופא שבקיא בטיפול בפציעות כאלה.

תקלו על עצמכם את המצב הרפואי

כאשר אתם בוחרים ברופא מנוסה, זה פשוט הופך את ההתמודדות שלכם להרבה יותר קלה, ואין לנו ספק שזה משהו שיוכל להוביל לכך שתקבלו את המענה המושלם והטוב ביותר בהתחשב בסיטואציה שבה אתם נמצאים. כך שיהיה כדאי לכם לקחת זאת לתשומת ליבכם כבר בזמן הקרוב.קראו על ארתרוסקופיות כתף >>>

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אופני איזון – לאיזה גילאים הם מתאימים?
הילדים של היום נהנים מאפשרויות כמעט בלתי מוגבלות מבחינת ההיצע של המשחקים והאפשרויות ליהנות ממשחקים...
קרא עוד »
אפר 29, 2022
יש דרכים שונות לטפל באנשים
הרצון והצורך לעזור לאחרים להרגיש טוב זו תחושה שלא מעט אנשים מרגישים, וכל אחד יכול לקחת את התחושה הזאת...
קרא עוד »
נוב 22, 2014
אלטרנטיבות לניתוח וסטיבוליטיס
לאלו מכן שסובלות מהתופעה הנקראת וסיטיבוליטיס שהיא תופעה לא נעימה כלל. מחפשות בוודאי פתרונות אחרים...
קרא עוד »
אפר 11, 2021