עיסוי לתינוקות – כל היתרונות

עיסוי לתינוקות  הוא דרך מצוינת לתינוקות להירגע, להרגיע את החרדה שלהם ולישון טוב יותר. תינוקות יכולים לישון טוב יותר על הגב והבטן, ועיסוי יכול לסייע בהפחתת התקפי קוליק. 

את היתרונות של עיסוי ניתן לראות בדברים הבאים:

– עיסוי עוזר לתינוקות לישון טוב יותר – עיסוי עוזר לתינוקות להירגע ולהקל על חרדות – עיסוי יכול לעזור במניעת קוליק 

היתרונות של עיסוי מוצגים כאשר לתינוק קשה להירדם. זה יכול להיות בגלל בקיעת שיניים, גזים, ריפלוקס או סיבות אחרות. עיסוי לא רק עוזר לתינוק להירגע אלא הוא גם עוזר לו לישון טוב יותר ומפחית חרדה גם כן. עיסוי הוא דרך לעזור עם קוליק אצל תינוקות על ידי הרגעת הבטן שלהם והפחתת כמות הגז שהם מייצרים. עיסוי יכול לעזור להקל על תסמינים של SMA עיסוי הוכח כמסייע להקל על תסמיני SMA על ידי הפחתת כאב ודלקת בשרירים, הגברת זרימת הדם והפחתת עוויתות. זה עשוי לנבוע מרמות מוגברות של אנדורפינים במהלך עיסוי. 

עיסוי לטיפול בהפרעת פאניקה – מחקר אחד מצא שלקבוצת טיפול בעיסוי הייתה יכולת מוגברת לשלוט בחרדה שלהם בהשוואה לקבוצת אנשים שזה עתה קיבלו הרפיה כללית. 

לסיכום

עיסוי לתינוקות הוא תרגול שקיים כבר אלפי שנים. זה נחשב לעתים קרובות כדרך להפחית כאב וחרדה אצל ילדים, אבל זה יכול להיות גם יתרונות בריאותיים עבור תינוקות. טיפול בעיסוי הוכח כמסייע במצבים כמו קוליק, אסטמה ובעיות עיכול. היתרונות של עיסוי אינם מוגבלים רק לתינוקות; זה יכול להיות מועיל עבור ילדים ומבוגרים כאחד. .תינוקות שמסוגלים להרים את הראש בעצמם יכולים להפיק תועלת מעיסוי. העיסוי משפיע על מערכת העצבים באמצעות שחרור אנדורפינים, המסייעים להחזרת האיזון ולהפחתת מתח. היתרונות של עיסוי כוללים שינה משופרת והפחתת עצבנות אצל תינוקות. עיסוי הוכח גם כמשפר את מצב הרוח אצל ילדים עם הפרעות חרדה, הורדת לחץ דם ומיגרנה.

קראי עוד באתר: https://darmayoga.co.il/

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה רפואה משולבת
בשנים האחרונות, תחום הבריאות עד להתעניינות גוברת ברפואה משולבת, המפגישה בין טיפולים רפואיים...
קרא עוד »
יול 10, 2023
מוצרי הגנה משמש לפנים, חשובים לבריאות
מסכות פנים הן חלק חשוב משגרת היופי של האישה. הם מגנים על העור מפני ההשפעות המזיקות של זיהום, קרני UV...
קרא עוד »
אפר 27, 2023
טיפול רפואי בכאבי שריר ושלד
מצבים בהם מופיעים להם כאבים בשריר ובשלד יכולים לנבוע משלל סיבות, והרי שהדרך החכמה ביותר לפעול במקרים...
קרא עוד »
אוק 26, 2020