מהם השלבים בתהליך טיפול בדום נשימה בשינה?

דום נשימה בשינה הוא אחד המצבים הרפואיים הנפוצים ביותר, המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. הוא מאופיין בדום נשימה חסימתי בשינה, כאשר הנשימה נעצרת במהלך השינה וגורמת לבעיות נשימה קשות. זה יכול להגביר את הסיכון לבעיות בדרכי הנשימה והקרדיווסקולריות, ולהפחית את איכות החיים. אין כיום תרופה לדום נשימה חסימתי בשינה. ישנם שני סוגים שונים של דום נשימה: היפופניאה (דום נשימה) והיפוונטילציה (עם סביבה בלחץ גבוה). 

קראו על נשימה בריאה בשיטת בוטייקו >>>

איך מטפלים בדום נשימה בשינה?

ישנם אנשים רבים הסובלים מדום נשימה בשינה. הגורם העיקרי למחלה הוא בעיות הנשימה המתרחשות כאשר המוח מפסיק לשלוח אותות לגוף לנשום.

דום נשימה בשינה הוא מצב שבו המוח שלך לא שולח אותות לגוף שלך כאשר אתה מפסיק לנשום. זה גורם לך לא להיות מסוגל לנשום כמו שצריך, וכך המוח שלך מפסיק לשלוח אותות וכך אתה לא יודע אם אתה נושם או לא. ישנם סוגים שונים של דום נשימה בשינה, ולכולם יש תסמינים משלהם: ברוב המקרים, לא ידוע על מצבים רפואיים בסיסיים. עם זאת, באחוז קטן מהמקרים בהם יש חשד לדום נשימה בשינה כגורם, בדיקות רפואיות עשויות לחשוף גידול או מצב חמור אחר. אם אתה חושד שיש לך דום נשימה בשינה או יודע איך לטפל בזה בעצמך: חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתנסה כל טיפול חדש, שכן יש הרבה תופעות לוואי אפשריות.

טיפול באמצעות מסכת CPAP

מסכת CPAP היא מכשיר המשמש להורדת לחץ לסובלים מדום נשימה בשינה. זה עובד על ידי הפעלת שסתום קטן באף המאפשר שחרור אוויר לתוך צינור הנשימה. זה עוזר למנוע מהסובלים מחנק ולהגביר את הסיכון לפתח דום נשימה חסימתי בשינה. . לא משנה מה הסיבה לדום נשימה בשינה, אתה יכול לעזור במניעתה על ידי לימוד נוסף על הסימפטומים שלך וניהולם. עיין במדריך שלנו לטיפול בדום נשימה בשינה כדי ללמוד עוד!

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יתרונות של אטמי אוזניים בהתאמה אישית
מכירים את זה שאתם צריכים להתאים את עצמכם לפריטים שימושיים? מציאות מוכרת אך לגמרי לא מומלצת ולא נכונה....
קרא עוד »
מאי 02, 2021
איך לטפל בסבוריאה באופן טבעי ואפקטיבי?
סבוריאה הינה דלקת של העור שלא נובעת מזיהום. מדובר בתופעה נפוצה למדי – 2-3% מהאוכלוסייה סובלים מסבוריאה...
קרא עוד »
מאי 21, 2018
סכנות בחשיפה לגז ראדון?
גז ראדון נחשב למסוכן בוודאות, אולם ההשערות עד כמה הוא אכן מזיק, לא ידועות. המחקרים בתחום מעורפלים...
קרא עוד »
פבר 25, 2021