קנאבידיול

אולי לא לגמרי הייתם מודעים לכך, אבל בפועל, אותו צמח מריחואנה שכולם מדברים עליו מכיל לא פחות מ85 מרכיבים שונים. אחד מהם הוא קנאבידיול, והאמת היא, שיש לו סגולות ויכולות פלאות שמפגיעות על הגוף ועל הנפש. 

מה זה אומר בפועל קנאבידיול? 

כאשר מדברים על אותו קנאבידיול, מדברים על חומר שהוא אומנם חלק מהמרכיבים של צמח הקנאביס, אך הוא לא גורם לתחום "היי". לכן, אם אתם שייכים לאותם האנשים שחשבו לנסות קנאביס רפואי אך חוששים מהתחושה הזאת או מהאפשרות להתמכר, כדאי לדעת שעם קנאבידיול זה לא יקרה לכם. 

חומר מרגיע שלא גורם לתלות 

כאמור, צריכת קנאבידיול לא גורמת לתלות. מצד שני, החומר הזה בהחלט יכול לגרום לאדם שצורך אותו להרגיש הרבה יותר רגוע. לכן הוא יעיל גם במקרים של כאבים כרוניים שונים. פעמים רבות לא פשוט להבין מה הגורם לכאב, וזאת למרות שאנחנו עלולים להרגיש את הכאב בצורה מאוד אינטנסיבית וממושכת. הקנאביס הרפואי מסייע לנו להתמודד עם אותם כאבים שכן הוא מעורר תחושה של רוגע, ולכן זה לא מפתיע שהוא נמצא בשימוש אינטנסיבי ביותר במקרים רבים. 

האם יש צורך ברישיון כדי להשתמש בזה? 

התשובה היא כן, הוצאת רישיון לקנאביס רפואי היא הכרחית. לכן, אם גם אתם סובלים מכאבים נפשיים או פיזיים ואם אתם חושבים לנסות אופציה כמו קנאבידיול, כדאי שתדעו שאתם חייבים לקבל תחילה רישיון. אתם לא באמת רוצים להסתבך עם חוק ולצרוך קנאביס רפואי ללא רישיון, כך שכדאי להתחיל לפעול בכיוון הזה עוד היום. אם תהיתם כמה זמן לוקח לקבל את הרישיון והאם זה עניין מורכב, כדאי שתדעו שזה לא תמיד כך. יש היום חברות שיכולות לסייע בנושא הזה ולבדוק תחילה את הזכאות שלכם לרישיון לקנאביס רפואי. פנו אל חברה כזאת עוד היום ותראו שלא תצטערו בהמשך.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הדרך הנכונה להשתחרר ממשקפי הראייה שלך
אנשים שלא מרכיבים משקפיים ולא סובלים מבעיות ראייה כאלה ואחרות לא באמת יכולים להבין עד כמה לא קל...
קרא עוד »
יונ 19, 2016
גשר בשיניים
אם חסרות לכם שיניים, רופא השיניים יכול לסגור או לגשר על הפערים בחיוך שלכם בעזרת גשרים דנטליים. גשר...
קרא עוד »
אוק 22, 2020
צילומי הריון אומנותיים: האם זה מתאים לי?
תקופת ההיריון היא אחת התקופות היותר יפות ומרגשות בחיים של כל אישה וכל זוג בעצם. בדיוק בגלל זה יש מי...
קרא עוד »
דצמ 18, 2020