איך להוריד את הבטן

לא אחת מתאמנים רבים ניגשים אלי או שולחים לי הודעות וכל מה שבא להם לדעת זה- איך להוריד את הבטן. 

בפוסט הבא שלפניכם אני אסביר לכם כמה נקודות חשובות בהקשר לכך וכשתסיימו לקרוא אותו יהיו בידכם את כל הכלים שיעזרו לכם להגיע למטרה בקלות וביעילות!

תוכנית תזונה

ראשית חשוב לציין כי כאשר אנו מעוניינים לדעת איך להוריד את הבטן חשוב להבין שלא ניתן לעשות זאת ללא תוכנית תזונה מתאימה. בכדי להגיע למטרה באופן יעיל ואפקטיבי, חשוב להימצא בגרעון קלורי שיעזור לנו להוריד מעט במשקל בקצב המתאים לנו. מכיוון שכל אחד בנוי באופן שונה ובעל צרכים אינדיבידואליים, קצב נכון והגיוני הוא עניין סובייקטיבי ולכן מוטב כי לשם בניית תוכנית תזונה טובה, נצור קשר עם דיאטן מוסמך לשם בנית תפריט מותאם אישית. 

אימונים

את עניין האימונים שלנו ניתן לחלק לשני נושאים חשובים או לשם הפשטת העניין לשני מרכיבי כושר שעשויים לתרום רבות לתהליך כולו גם אם לא הייתה לנו מטרה המעניינת אותנו. 

אימוני אירובי

מלבד היתרונות האדירים של ביצוע פעילות אירובית קבועה, כמעט כל מי שמעוניין לרדת במשקל שמע על כך שמוטב לבצע אימונים שעיקרם זאת פעילות אירובית. פעילות אירובית היא למעשה כל פעילות שאנחנו עושים שבה אנו מפרקים את מאגרי האנרגיה שלנו, כלומר שורפים קלוריות אך בנוכחות חמצן. 

לרוב אלו פעילויות לא עצימות במיוחד ולא קצרות או במילים אחרות, הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, ריקודים, טיול עם הכלב, גינון ועבודות בית וכדומה. למעשה יש מגוון רחב של פעילויות שניתן לבצע בכדי לשרוף קלוריות וזאת עשויה להיות אסטרטגיה הגיונית לנקוט בה בשילוב תפריט תזונה כאשר חשוב לנו לדעת איך לעשות קוביות בבטן או איך להוריד את הבטן..

אימוני התנגדות 

אימוני התנגדות באמצעות אביזרים שונים כגון גומיות, משקולות, משקל גוף וכדומה, הם סוג האימונים האחרון בו רצוי להתמקד בתהליך של דיאטה ושזאת משום שכאשר אנחנו מצויים בתהליך דיאטטי, אנו למעשה מפחיתים מסה ללא אבחנה, כך שגם השומן יורד, אך גם מסת השריר היקרה עלולה להידלדל ולכן חשוב לשמר אותה באמצעות אימוני התנגדות. 

כמובן שאת כל הנ"ל יש להכניס לקונטקסט הראוי ולא לשכוח שפעילות גופנית מאוזנת כוללת מרכיבים נוספים ויש להקפיד על אירובי ואימוני התנגדות לשם הבריאות הכללית בלי קשר למטרה כזאת או אחרת.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורס NLP – המפתח לשינוי בחיים
דעו לכם שאם אתם רוצים להפוך את החיים שלכם להרבה יותר טובים בכל המישורים, אז אז אתם תוכלו לעשות זאת...
קרא עוד »
יונ 15, 2018
כיצד רפואה משלימה תורמת לבריאותנו?
רפואה אלטרנטיבית, או בשמה הנוסף רפואה משלימה היא גישה הוליסטית הרואה באדם כשלם, אשר מתקיים בו חיבור...
קרא עוד »
ינו 24, 2023
הכול על כאבי גב
כל מי שסובל מכאבי גב יודע לומר: זה נורא. זה לא כמו כאב אחר שאפשר ללמוד לחיות אתו, כי למעשה, כאבי גב...
קרא עוד »
מאי 15, 2022