סוד הקסם של הפילאטיס

מאמנת כושר אישית

תחום הפילאטיס הוא תחום מרתק. הוא מחבר בין גוף ונפש ומאפשר להעמיק בנשימות, ולהרפות את השרירים ומשום כך מציע למתרגלים אותו מנוחה אמתית. מעבר לכך, תרגול רציף של פילאטיס מציע שורה של תרגילים לעיצוב הגוף, תרגילים לשיפור היציבה, חיזוק הגב, שיפור רצפת האגן ומסייע למקפידים עליו להתמודד עם כאבים של הגוף באופן נכון ומושכל. במאה ה-21 שבה רובנו נתונים תחת מתח רב, עובדים שעות רבות ומבלים שעות ארוכות מול המחשב, תרגול רציף של פילאטיס הוא כמו אוויר לנשימה.

מה החשיבות של תרגול פילאטיס במאה ה-21

לא מדובר על אוויר לנשימה רק במובן המטאפורי אלא גם במובן המילולי מפני שתרגול רציף מאפשר לנו להשתמש בנשימה כדי להחדיר אנרגיה לשרירי הגוף, להקל על התמודדות עם כאבים ובכלל ממריץ את מחזור הדם, מערכת העיכול ומייצר רגיעה. נוכח היעילות הרבה של תרגול פילאטיס, התשובה לשאלה כיצד הפך קורס מדריכי פילאטיס או קורס מדריכות פילאטיס היא פשוטה למדי. מדובר על קורס שמאפשר לאנשים שמתרגלים פילאטיס על בסיס קבוע מזה כמה שנים להעמיק בתרגול ולהפוך להיות מדריכים או מדריכות.

התכנים שנלמדים במסגרת קורס מדריכי פילאטיס

עבודתו של מנדריך או מדריכת פילאטיס היא מרתקת הויא נוגעת באנשים באפן ישיר ומאפשרת להם לחולל שינוי בחייהם. קורס להכשרת מדריכי פילאטיס הוא קורס מעניין במיוחד שבו נלמדים רזי התרגול, שיטות הוראה וכל מני תכנים שקשורים במבנה של גוף האדם. בסיום קורס הכשרת מדריכים או מדריכות ללימוד פילאטיס יוצאים הבוגרים לא רק עם תעודה אלא גם עם ידע שמאפשר להם להעמיק בתרגול ולהנחיל אותו הלאה לתלמידיהם.

בוגרי ובוגרות קורס פילאטיס

בוגרות קורס להכשרת מדריכות לתרגול פילאטיס מאפשר להעמיק בלימודי המשך עם התמחויות שונות. זה יכול להיות קורס מדריכי פילאיטס מכשירים שבו נעשה שימוש במכשירים שונים כדי לשפר את התרגול, למקד אותו, לדייק את התנועות ובכך הוא נחשב תרגול יעיל יותר שבו מושגות תוצאות תוך זמן קצר יותר. פילאטיס המכשירים נחשב מקובל מאד ונפוץ בחדרי כושר ולכן לבוגרי קורסים כאלו אפשרויות תעסוקה נרחבות למדי, בין אם בסטודיו פרטי, ובין אם בחדרי כושר. מעבר לכך ניתן להתמקד בקורס המשך שמותאם לנשים בהריון, יציבה, בעיות גב וכדומה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בוטוקס מפי ד"ר קליין
ד"ר דב קליין אמנם מזוהה יותר מכל עם הגדלות חזה, אותו ניתוח פלסטי שאותו הוא מיטיב לבצע ושהוביל אליו כמה...
קרא עוד »
דצמ 24, 2015
למה לעשות קורס מדריכי כושר זה רעיון מוצלח?
להיות מדריך כושר זו עבודה מרתקת במיוחד וזו עבודה שאפשר לשלב בה גם פעילות בתוך חדר הכושר עצמו וגם...
קרא עוד »
מאי 29, 2013
עצירות
עצירות היא בעיה שכיחה המשפיעה על מיליוני אנשים. זהו מצב בו הגוף אינו יכול להזיז את הפסולת שלו ביעילות...
קרא עוד »
יול 24, 2022