למה meni peddi הולכים ביחד?

את המושג פדיקור ומניקור כולנו מכירים לא מהיום, אך לא כולם יודעים מה ההבדל בין השניים ולמה בעצם הם תמיד הולכים ביחד. הרי בכל מודעת פרסום של מכון יופי כלשהו, קיימת שורה שמזכירה 'בנשימה אחת' טיפולי פדיקור ומניקור המתבצעים אצל קוסמטיקאית מקצועית. רוצים לדעת למה? מעוניינים לשמוע בדיוק מה זה פדיקור ומה זה מניקור? הגעתם אל המקום הנכון.

מה זה פדיקור?

פדיקור הוא טיפול יופי שמבוצע בכפות הרגליים ומיועד לשמר את המראה של כפות הרגליים ושל ציפורני הרגליים. בטיפולי פדיקור מסירים מכף הרגל תאי עור קשים ומתים על ידי אבן קשה ומחוספסת, מעניקים טיפול קוסמטי לציפורניים הכולל גזירה מדויקת שלהם, עיצוב מחדש ואם רוצים, אפשר גם לשים לק צבעוני. חשוב לציין, כי בטיפולי פדיקור מעסים את כפות הרגליים על ידי פילינג גרגרי ותכשירי לחות שונים לצורך ריכוך העור והענקת מראה חיוני ורך.

מה זה מניקור?

מניקור הוא טיפול יופי שמיועד לכפות הידיים ולציפורני הידיים. בטיפולי מניקור מתמקדים בניקוי הציפורניים וגזירה שלהם בצורה יפה, מעניקים להן טיפול מקצועי על ידי קרמים שונים וכמובן בונים אותן וצובעים אותן בלק מרשים. גם כפות הידיים אינן מקופחות בטיפולי מניקור ברחובות והן מקבלות עיסוי נעים ומקצועי בתוספת שמנים וקרמים איכותיים.

למה הם הולכים ביחד?

אחת הסיבות העיקריות לכך שמזכירים את המניקור והפדיקור ביחד היא בשל הדמיון הגדול שיש בין שני סוגי הטיפולים. למעשה, הרי שניהם מתמקדים בטיפוח הציפורניים – מניקור בידיים ופדיקור ברגליים. וכאשר כבר הולכים לטפל באחד מהם, מצרפים גם את השני לאותו טיפול, כך שגם אם בפועל מדובר בטיפולים בעלי שם שונה, עדיין שניהם ניתנים במכון יופי על ידי קוסמטיקאיות ומוצעים לעיתים כיחידה אחת ממש.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כתר ולא ומזהב: מתי תצטרכו לעשות כתר בשיניים?
טיפולי שיניים הם לא דבר פשוט תמיד, אך הם הכרחיים בשביל שאנחנו נוכל לשמור על בריאות הפה והלסת. רק כך...
קרא עוד »
יונ 11, 2020
מהי רשלנות רפואית?
מדי שנה מוגשים לפתחו של בית המשפט מאות תיקים אשר עוסקים בתחום רשלנות רפואית. במאמר זה נסביר מהי...
קרא עוד »
ינו 25, 2020
קורס הכנה ללידה – כך תוכלו להגיע מוכנים
קורסי הריון נועדו לספק לאמהות לעתיד את הידע והמיומנויות הדרושות להן להתכונן ללידה בטוחה ובריאה....
קרא עוד »
ינו 31, 2023