מיינדפולנס למתחילים

מיינדפולנס קיים כבר אלפי שנים, אבל הוא מתגלה יותר בשנים האחרונות. מיינדפולנס, פועל כדי לחדד את הריכוז, לשפר את מצב הרוח, להפחית מתח, לשפר את תפקוד מערכת החיסון, ואפילו להילחם בהשמנת יתר. מה עוד תוכלו להפיק ממיינדפולנס?

מיינדפולנס למתחילים

אז מה אנחנו רוצים בחיים שלנו? מודעות. בוודאי. ומתי אנחנו רוצים להשיג אותה? אין ספק שכמה שיותר. אבל תשומת לב אינה פועלת מיידית. זה יכול לדרוש מאיתנו קצת תרגול, מה שלעיתים משאיר את המתחילים בתחום המיינדפולנס לתהות, "האם אני עושה את זה נכון בכלל?"

אכן, מיינדפולנס למתחילים, נוצר כדי להשאיר אותנו חיים בהווה, אבל רבים מבולבלים לגבי איך זה מרגיש ואיך זה מתרחש. אז קודם כל בואו נדון בארבעה דברים שהמחשבה טועה בהם:

אל תשאירו את המוח שלכם פנוי

המוח שלנו, נועד להיות הכל מלבד פנוי. כל היום אנחנו חושבים, שמים לב ומתרכזים. מיינדפולנס, לא מבקש מהמוח שלנו לא לחשוב, הוא מבקש ממנו למקד את תשומת הלב שלו.

תזרמו עם זה

מיינדפולנס, נתפס לעתים כמצב של המצריך ריכוז רב ועמוק. למרות שאפשר ללכת בדרך זו לכיוון של ריכוז, אופן הפעולות של מיינדפולנס נועד כדי לעזור לנו להשתחרר ממועקות היום ולהבין טוב יותר הכין ראשינו מונח.

האם מיינדפולנס מביא שמחה?

אתם בהחלט יכולים להיות מאושרים תוך כדי תשומת לב לכל פרט בחייכם, אבל מיינדפולנס ושמחה לא בהכרח חופפים זה לזה. 

תרגילי המיינדפולנס שתלמדו במהלך לימודי מיינדפולנס, נועדו כדי לאפשר לגופנו להיות הרבה יותר משוחרר אבל יחד עם זאת, הוא מאפשר לנו להתרכז בדברים שבאמת חשובים לנו בחיים. באופן זה, נוכל לראות באור חיובי יותר את היתרונות וה"חסרונות" שיש לנו כביכול בחיים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גילוי אבני חן נסתרות: 4 יתרונות פחות ידועים של טיפול זוגי ומשפחתי
בתחום הזוגיות והטיפול, היתרונות של טיפול זוגי ומשפחתי חורגים הרבה מעבר למובן מאליו. כמומחה בתחום זה,...
קרא עוד »
דצמ 04, 2023
טיפול באורטיקריה באמצעות רפואה סינית
אורטיקריה הינה מחלת עור שיכולה להופיע בכל גיל והשכיחות שלה באוכלוסיה עומדת על כ- 20%. המחלה מאופיינת...
קרא עוד »
ינו 28, 2016
יתרונות של אטמי אוזניים בהתאמה אישית
מכירים את זה שאתם צריכים להתאים את עצמכם לפריטים שימושיים? מציאות מוכרת אך לגמרי לא מומלצת ולא נכונה....
קרא עוד »
מאי 02, 2021