מוטיבציה פנימית

אחד מהכוחות המשמעותיים ביותר שיכולים להשפיע עלינו, על העובדים שלנו ועל הסביבה, זו המוטיבציה שלנו. כולנו מודעים לכך שהכול תלוי בנו, אבל מה אנחנו באמת עושים בנידון? בואו לקחת חלק בהרצאה על מוטיבציה פנימית ותראו שהשינוי בחייכם לא יאחר להגיע ובעקבותיו תגיע יכולת העברת מסרים אפקטיבית.

למה מוטיבציה פנימית כל כך חשובה? 

עוד לפני שננסה לבדוק איך אפשר להעשיר את הידע שלנו בנושא כמו מוטיבציה פנימית, חשוב לעצור ולהבין למה בעצם זה כל כך משמעותי. אם ננסה להבין איך יכול להיות שיש אנשים שמצליחים יותר מאתנו, אנחנו נראה שהרבה פעמים ההבדל הוא למעשה נושא המוטיבציה. אנשים יכולים להיות מאוד מוכשרים וחזקים, אך אם הם לא יזוזו ולא יעשו את הנדרש, הם לא באמת יממשו את הפוטנציאל שלהם. לכן מוטיבציה פנימית זה עניין מהותי, כי פעמים רבות זה מה שעושה את ההבדל בין בינוניות לבין הצלחה מסחררת. 

האם מוטיבציה זה משהו שאפשר לפתח וללמוד? 

אין ויכוח על כך שחלק ממה שקשור לאותה מוטיבציה פנימית קשור לאופי, להרגלים ואפילו לחינוך. עם זאת, ממש כפי שניתן לעשות שינויים בתחומים מהותיים אחרים בחיים, כך קורה גם לגבי המוטיבציה הפנימית שלנו, קראו על סילבוס קורסים למנהלים. לכן, אם במסגרת הרצאה או סנדה על מוטיבציה פנימית תוכלו לקבל מספר טיפים משמעותיים, מובן שלא כדאי לוותר על כך.

למה כדאי להיות בתנועה ולפעול מתוך מוטיבציה? 

זה נכון שאם אתם שכירים, כנראה שגם אם לא תשקיעו 100% מהיכולות שלכם, תקבלו את השכר שלכם בסוף החודש. עם זאת, התחושה שלכם תהיה אחרת. לא תרגישו מספיק שייכים, מוצלחים, אנרגטיים וחשובים. לכן, אם כל התחושות האלה כן חשובות לכם, ברור מדוע כדאי שגם אתם תתחילו לייצר תנועה בעזרת מוטיבציה פנימית שתוכלו לפתח. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהי תודעת שפע?
מושג התודעה הוא מושג שקיים כבר הרבה זמן. הוא הוצג לראשונה בספר "היקום המודע" מאת קרל סייגן. תודעה היא...
קרא עוד »
יול 12, 2022
סוגי בדים ואיך הם משפיעים על השינה שלנו?
מאז שהאדם הרכיב לעצמו מיטה נוחה עם מזרן, כך החלו לייצר ולשווק מצעים נעימים אשר שומרים על המזרן...
קרא עוד »
מרץ 04, 2019
כל היתרונות בבית מרקחת אונליין
בית מרקחת באונליין, הוא אחד הדברים החשובים ביותר שקיימים בשנים האחרונות וזאת מכמה סיבות. לחנות...
קרא עוד »
דצמ 24, 2019