לבריאות העובדים – פירות וירקות למשרד

שעות העבודה במשרד הינם מתישים מאוד גם כאשר מדובר 'רק' על ישיבה על כיסא מרווח ועבודה מול מחשב. על כן, קיים בכל משרד פינת קפה או מטבחון ושם ניתן להתרענן ולנשנש דבר מה במהלך היום הארוך. בתקופה האחרונה קיימת מודעות גבוהה לשמירה על הבריאות ועובדים רבים כבר לא מעוניינים לצרוך את העוגיות והביסקוויטים שהיו תמיד במטבח המשרד לצד אותם כלים חד פעמיים לחברות.

הפסקת אוכל במשרד – מה אוכלים העובדים?

בכל משרד יש הפסקת אוכל אך לא לכל העובדים יש מה לאכול בזמן הזה. הסיבה לכך אינה בשל חוסר במוצרי מזון בביתם, אלא בחוסר הזמן שלהם להכין לעצמם ארוחה לפני צאתם למשרד. אומנם תמיד יש את העובדים האלה, האנשים המאורגנים שמכינים לעצמם ארוחות מושקעות בלילה שלפני ונהנים מהם למחרת במהלך יום עבודה, אך מרבית עובדי המשרדים אינם כאלה, מתעצלים להכין לעצמם אוכל טוב ולא דואגים להזין את עצמם בארוחות בריאות אלא יוצאים מהבית עם תיק ריק וסומכים על האוכל שיש במשרד או במקרה הטוב דוחפים לתיק כמה חטיפים או פרוסת לחם יבשה ורצים לעבודה.

פירות וירקות למשרד – פינוק בריא לעובדים

כל מנהל משרד מעוניין שהעובדים שלו יתנו את כל מה שהם יכולים למען הצלחת המשרד ולכן חשוב מאוד לפנק אותם מידי פעם ולצ'פר אותם בדרכים שונות. אחת הדרכים לעשות זאת בקלות היא לרכוש עבורם פירות וירקות עונתיים וטריים, וכך תרוויחו גם פינוק וגם בריאות. אך אל דאגה, אין צורך לצאת לקניות ולשוטט בין ירקנים לצורך כך, אלא אפשר פשוט להרים טלפון לחנויות שמספקות פירות וירקות לעסקים ולהזמין מהם את הסחורה הנבחרת בכמות הרצויה, והם כבר יביאו את הכול במשלוח ישיר עד לפתח המשרד.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סגולות של מזון מלכות
האוכל המלכותי היה מפורסם במשך מאות שנים בשל עושרו, טעמים וערכיו התזונתיים. זוהי מורשת קולינרית...
קרא עוד »
יונ 07, 2023
אולטרסאונד ביתי
אולטרסאונד ביתי היא טכנולוגיה רפואית לא פולשנית שניתן להשתמש בה לבדיקת הגוף. באמצעות טכנולוגיה זו...
קרא עוד »
דצמ 13, 2022
ניפוץ מיתוס – בית אבות קשישים חסרי ישע
קשיש חסר ישע זה ביטוי שמעורר אצל כולנו רגשות של חמלה על הקשיש המסכן, ורגשות של כעס וחרון על הגורם...
קרא עוד »
נוב 16, 2019