השתלת חניכיים

הייתם אצל רופא שיניים שהתחיל לדבר אתכם על טיפול כמו הארכת כותרת או השתלת חניכיים? לא באמת הצלחתם להבין במה דברים אמורים ומה כולל הטיפול? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות הרלוונטיות.

מה זה בעצם השתלת חניכיים? 

חשוב להבין, לפני הכול, שכאשר מדברים על השתלת חניכיים למעשה מדברים על מספר פעולות שונות שרופא השיניים יבצע. המטרה כאן היא לבצע פרוצדורה כירורגית שנועדה למעשה לכסות את שורשי השיניים שנחשפו. נקודה משמעותית שיש לשים לב אליה: הנאמר נכון כאר לא מדובר על חשיפת שורשי השיניים על רקע מחלת חניכיים כזו או אחרת. כשמדברים למעשה על נסיגת חניכיים מדברים על אותו תהליך שבו ישנה חשיפה של שורש השן. השתלת שיניים הינה פעולה כירורגית לכל דבר ועניין ולכן, במידה ואתם צריכים לעבור טיפול כזה, מובן שיש לבדוק באיזה רופא שיניים אתם בוחרים. 

כך תבחרו רופא מתאים לטיפולי השתלת חניכיים 

כתוצאה מכך שנסיגת חניכיים זו תופעה יחסית נפוצה, אנחנו רואים שיש לא מעט רופאי שיניים מומחים שמציעים למטופלים להגיע אליהם ולעבור טיפולי השתלת חניכיים. יחד עם זאת, חשוב להבין שכדי לבצע טיפול כזה, למרות שהוא שכיח, יש צורך במקצועיות חסרת פשרות. לכן יש לבדוק שאתם בוחרים רופא שיניים שעוסק בתחום מזה שנים, ובמידה ואפשר, כדאי יהיה גם לברר האם הוא מומלץ על ידי מטופליו או לא. 

האם מדובר על טיפול יקר? 

קשה לדבר על טיפולים כמו השתלת שיניים בישראל ולא להזכיר גם את המחיר. אין ספק שאפשר להבין אתכם אם אתם מוטרדים מהעלויות, אך החדשות הטובות הן שיש היום מרפאות שיניים שבהן תשלמו מחירים סבירים. יש מקום לבדוק ולהשוות מחירים, כי אין סיבה לבחור מרפאת שיניים עם תעריפים גבוהים מאוד ביחס לממוצע. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניתוח אף אוזן גרון- מה חשוב לדעת
מערכת אף אוזן גרון היא מערכת מורכבת ביותר מבחינה אנטומית ותפקודית. לכן, ישנן לא מעט פתולוגיות שעלולות...
קרא עוד »
יונ 24, 2021
הסכנות הנסתרות: עובש בקירות כסכנה בריאותית
עובש בקירות, סוג של פטריה, הוא תופעה שכיחה בבתים, ולעיתים קרובות הוא מוצא את דרכו אל קירות הבתים ויוצר...
קרא עוד »
ספט 11, 2023
בדיקת דם אחרי שקיפות עורפית – מה זה?
היריון הוא תקופה מרגשת מאוד – אך היא מלווה גם בלא מעט לחצים. כאשר אנחנו מצפים לתינוק אנחנו מוכנים...
קרא עוד »
יונ 22, 2022