גומיות התנגדות – שקט האימון התחיל

גומיות התנגדות

אנשים רבים שעוסקים בפעילות גופנית כל הזמן מחפשים אחר דרכים חדשות, יצירתיות ויעילות יותר להזיז את הגוף שלהם, לחטב את השרירים ולשפר את הבריאות הגופנית והנפשית שלהם.

אם גם אתם אוהבים לשמור על שגרת כושר, אך תמיד שואפים להגיע להישגים טובים יותר ולעשות זאת בצורה מהנה וקלילה – גומיות התנגדות הן הפתרון המושלם עבורכם.

גומיות התנגדות – אז מה זה בכלל גומיות התנגדות?

יש מספר סוגים שונים של גומיות כושר, כאשר הסוג הנפוץ ביותר מביניהן הוא גומיות התנגדות שטוחות.

גומיות התנגדות מגיעות ברמות שונות של עובי – ככל שהעובי של גומיית ההתנגדות גדול יותר, ככה יותר קשה להשתמש בהן.

בנוסף על כך, גומיות התנגדות מחולקות לרמות שונות, מרמה מספר אחת ועד רמה מספר שש. כל גומיות ההתנגדות מגיעות באורן שווה, אך כמובן שאת גומיות ההתנגדות מרמה אחת הרבה יותר קל למתוח לעומת גומיות ההתנגדות מרמה שש.

לכן כאשר אתם ניגשים למלאכת הבחירה של גומיות התנגדות, חשוב שתבחרו בגומיות התנגדות ברמה אשר מתאימה לרמת הכושר הגופני שבה אתם נמצאים כרגע – מפני שאם תבחרו בגומיות התנגדות ברמה גבוהה מדי עבורכם, קרוב לוודאי שמהר מאוד תתייאשו ותרימו ידיים.

מהם היתרונות של שימוש בגומיות התנגדות?

  • שיפור באיכות האימון – במקום סתם להרים משקולות, כאשר אתם משתמשים בגומיות התנגדות, השרירים שלכם כל הזמן נמצאים תחת מתח קבוע. פירוש הדבר שהשרירים שלכם עובדים קשה יותר, מה שאומר שאתם תשיגו תוצאות יעילות יותר בזמן קצר יותר.
  • סיוע בפיתוח יציבה – השימוש בגומיות התנגדות מאתגר מאוד מבחינת שמירה על יציבה ושיווי משקל, מה שאומר שתצטרכו להתאמץ כפליים בזמן האימון. בדרך זו אתם מייצבים את השרירים שלכם ומפתחים כוח בכל המקומות הנכונים.
ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם יש משהו יותר טוב מאלטרוקסין לבלוטת התריס?
בלוטת התריס היא הבלוטה הגדולה ביותר שקיימת בצוואר שלנו והיא מפרישה הורמונים. ברגע שיש תת פעילות...
קרא עוד »
ינו 09, 2020
איך בוחרים אופטומטריסט קליני שכדאי יהיה לפנות אליו
להיות אדם שסובל מבעיית ראיה זה לא דבר שקל להתמודד איתו, ואם לא מזמן התחלתם גם אתם לחוש שיש לכם בעיית...
קרא עוד »
יונ 16, 2014
אבקת חלבון לנשים – נעים מאוד
השאלה הזאת מוכרת לאנשים רבים שעוסקים בתחום. האם יש אבקת חלבון לנשים? האם מדובר במשהו שונה מאבקה...
קרא עוד »
דצמ 01, 2021