מערכת זימון תורים – מה זה?

מערכת זימון תורים

מערכת זימון תורים היא מערכת שיכולה להתאים מאוד לרופאים לתאם תורים למטופלים שלהם. מערכת זו היא מערכת ממוחשבת ודיגיטלית והיא יכולה להיות יעילה מאוד לכל מי שנמצא במקצועות הטיפול והרפואה. אם אנחנו עובדים מול אנשים במתן טיפול וייעוץ אנחנו כבר לא חייבים שתהיה לנו מזכירה שתהיה אחראית על קביעת תורים – באמצעות מערכת ממוחשבת לקביעת תורים אנחנו יכולים להפוך את קביעת התור אלינו לתהליך הרבה יותר נוח וגם זול יותר מבחינה תפעולית. 

מערכת זימון תורים – למה זה חשוב?

מערכת זימון תורים היא דבר חשוב מאוד לאנשים שעובדים במקצועות הטיפול כי היא עושה להם סדר ביומן. כאשר אנחנו רואים מטופלים יום אחרי יום ויש לנו אין ספור פגישות ותורים אנחנו יכולים להתבלבל ולא לדעת מה באמת סדר היום שלנו. המערכת הממוחשבת לקביעת תורים יכולה לעשות לנו באופן פשוט מאוד ונגיש סדר בבלגן שיש לנו כך שלא נפספס פגישות או לא יקרה מצב בו נקבע לשני מטופלים שונים פגישה באותו הזמן. המערכת יכולה להתאים לכל אחד מפסיכולוגים ורופאים ועד מטפלות במניקור או מעצבי שיער.

מערכת זימון תורים – יתרונות 

מערכת זימון תורים היא בעלת יתרונות רבים. היתרונות המרכזיים של המערכת הם:

  • היא קלה לתפעול
  • היא זולה לתפעול
  • היא נוחה לשימוש
  • היא זמינה כל הזמן (בשונה ממזכירה שהולכת מתי שהוא הביתה)

יתרונות אלו יכולים לאפשר לנו להעניק שירות נגיש וטוב יותר לקהל הלקוחות שלנו. זה ממש לא משנה אם אנחנו מעצבי שיער או פסיכולוגים -בסופו של דבר אנחנו מעניקים שירות לאנשים וחשוב שנדע לתת לכל לקוח או לכל מטופל שלנו את הזמן האישי שלו ונכבד אותו או אותה.

ככל שיהיה לנו יותר סדר במערכת התורים שלנו כך יהיה לנו קל יותר לנהל את העסק שלנו באופן שוטף וגם במקרי חירום שונים. המערכת קלה מאוד לתפעול ולא חייבים להיות מומחים במחשבים בשביל להבין או לדעת איך לתפעל אותה. ניתן לתפעל את המערכת או מהמחשב או ישירות מהטלפון החכם.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך אוסמוזה הפוכה תשפר לכם את החיים
אוסמוזה, היא תהליך שבו מולקולות של ממס עוברות מתמיסה בריכוז נמוך לתמיסה בריכוז גבוה דרך ממברנה. הליך...
קרא עוד »
נוב 18, 2021
הובלת קלנועית באמצעות נגרר לרכב
קשישים תלויים במכשירי הניידות שלהם כדי להתנייד. המשמעות היא שהקשישים צריכים להיות מסוגלים להסתובב...
קרא עוד »
אוק 11, 2022
אורולוג ילדים
כשאנחנו חושבים על מטופלים אשר הולכים אל אורולוג, בדרך כלל אנחנו נוטים לדמיין בראש מטופלים בני ארבעים...
קרא עוד »
אוג 12, 2018