משתמשים בקנאביס רפואי? כך תדעו שיש לכם חומר איכותי

קנאביס רפואי

שימוש בקנאביס רפואי בישראל מוגן על ידי המדינה באמצעים שונים ומשונים, אבל מאוד מומלץ להכיר את המאפיינים של חומר איכותי, כדי שיוכלו לעשות עליו ביקורת משלכם, אפילו אם אתם קונים מהמשווק האמין ביותר באזור.

קבלו כמה כללים שיעזרו לכם להיות בטוחים.

הריח שאמר הכל

לדברי נתי דוידי, קנאביס איכותי צריך תנאים מתאימים לצורך גידול איכותי, על ידי אנשים בעלי ניסיון בתחום. כאשר התנאים הנכונים מתקיימים, אתם מקבלים קנאביס ריחני, עם ריח טבעי וחזק.

אם פרחי הקנאביס שלכם אינם מדיפים ריח כלל, או שיש להם ריח חלש במיוחד, ייתכן שהם כבר ישנים ויבשים מכדי לספק את ההשפעה הרצויה.

יתרה מכך, חשוב להיזהר מפני שימוש בקנאביס בעל ריח של עובש, שכן מדובר בחומר רעיל ומסוכן לשימוש.

צבע מעיד על איכות

פרחי קנאביס מגיעים ממגוון משפחות שונות של קנאביס ולכן יש להם גוונים שונים של ירוק.

יחד עם זאת, חשוב  לבדוק שיש לפרחים שלכם צבע ירוק – בהיר או כהה, לפעמים אפילו נגיעות של ורוד וסגול זה בסדר, אבל אם יש לפרחים שלכם צבע חום, שחור, צהוב, אדום, או לבן – מדובר בחומר ממש לא מומלץ לשימוש ועדיף להימנע ממנו.

מבנה הפרחים

פרחי קנאביס ממשפחות שונות הם בעלי מבנים שונים. אינדיקה למשל, צריכים להיות צפופים וקשים יותר ואילו סאטיבה צריכים להיות דווקא מאווררים ורכים יותר.

פרחים של זנים היברידיים יכולים להיות גם וגם, אבל אפשר לזהות קנאביס לא איכותי, כאשר רואים אווריריות גדולה מדי, פרחים ריקים מתוכן, מלאים בעלים ומכילים מעט מאוד טריכומות – הסוכרים המכילים את החומר הפעיל.

פרחים צפופים מדי עלולים גם הם להיות בעייתיים לשימוש, כי מצב כזה עשוי להעיד על תהליכי ייבוש ואחסון לא תקינים, שיכולים לפגוע באיכות החומר.

איכות הגיזום – גם זה פקטור

גיזום הפרחים לקראת השימוש הוא תהליך שיש לבצע באופן מקצועי וזהיר במיוחד, שכן העלים המקיפים את הפרח אינם מתאימים לעישון ולכן יש לגזום את הפרחים בזהירות, תוך שמירה על הפרחים בלבד. גיזום מקצועי יותיר את הפרחים נקיים מעלעלים מיותרים ולכן מגדלים איכותיים אפילו מעדיפים לבצע גיזום ידני.

אותו הכלל תקף גם לבי ענפים וזרעים של קנאביס בתוך החומר שקניתם, שכן אלה אינם מתאימים לשימוש. הם מאלצים אתכם לעבוד קצת יותר קשה בתהליך ניקוי לפני הכנת החומר לעישון ולכן מעידים על חומר באיכות ירודה.

לסיכום

בחירה של קנאביס איכותי, בייחוד כאשר מדובר על קנאביס רפואי, היא קריטית לצורך חווית עישון חיובית ומועילה. לכן, גם אם אתם רוכשים את החומר שלכם אצל מגדל חוקי, מקצועי ואמין, הקפידו לבדוק מה קיבלתם. רק כך תוכלו לוודא שאתם באמת מעשנים חומר שיעשה לכם טוב.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות לגבי פיצויים לנפגעי פעולות איבה
הפיצוי עבור נפגעי פעולות איבה הוא היבט קריטי של פתרון והחלמה לאחר סכסוך. כסמכות ליישוב סכסוכים...
קרא עוד »
מרץ 11, 2024
טיפול מיני זוגי – איך זה עובד?
שמירה על מערכת יחסים מספקת ומלאת תשוקה דורשת מאמץ, אבל זה לא חייב להרגיש כמו משימה מפרכת. טיפול מיני...
קרא עוד »
יול 11, 2023
מדיקס
בעידן המודרני שלנו שסובב סביב מילות מפתח כגון 'זמינות', 'מהירות' ו'חיסכון', אנו רואים יותר ויותר...
קרא עוד »
מרץ 24, 2018