בית עדן – איך הוא יכול לעזור לנו?

אנשים שיש להם מוגבלויות וצרכים מיוחדים, לא פעם זקוקים לעזרה ותמיכה של אנשי מקצוע במשך 24/7, תמיכה ועזרה שהמשפחות שלהם לא בהכרח יכולות לספק להם. לעיתים התמיכה הזאת מיועדת לטווח זמן ארוך וממושך, ולעיתים היא מיועדת לטווח זמן קצר יחסית, מתוך כוונה להכין אותם לחיים עצמאיים. 

לכן נהוג לשכן אותם בהוסטלים ייחודים המתאימים להם. מדובר על הוסטלים בו הם מתגוררים, לעיתים הם גם עובדים בו או נשלחים דרכו אל מקומות עבודה במה שמכונה מפעלים מוגנים, ביחד עם עוד אנשים שמתמודדים עם צרכים מיוחדים. המקום מופעל בפיקוח של משרד הרווחה ורשויות נוספות, כאשר הצוות המקצועי כולל מדריכים ואנשי מקצוע שמתמחים בעבודה עם אנשים בעלי מוגבלויות, בין אם מדובר במוגבלות שכלית, פיזית או אחרת. 

אחד המקומות האלה הוא בית עדן. מדובר על בית עבור צעירים וצעירות שיש להם מוגבלויות שכליות שונות, כולל כאלה שנמצא על הספקטרום ומתמודדים עם אוטיזם ברמות שונות. 

מה אפשר למצוא בבית עדן?

בית עדן הוא כאמור בית עבור אנשים שיש להם מוגבלויות שכליות ברמות שונות, דיור מוגן לאוטיסטים. אל המקום מגיעים, הן צעירים וצעירים שיכולים בעזרת עבודה עם אנשי מקצוע לעבוד בחוץ ואף לקיים חיים עצמאיים בדיור משלהם, וכן צעירים וצעירות שיצטרכו לחיות בהוסטל במשך תקופת זמן ארוכה ואולי אפילו כל החיים.

חשוב להבהיר, המקום מספק להם את כל מה שנדרש, כאשר המטרה העיקרית היא להכין את הדיירים לחיים עצמאים בכל היבט. הצוות מתמחה בעבודה עם אנשים בעלי מוגבלויות, יודעים להכיר את הצרכים שלהם, מכירים את המגבלות ויודעים כיצד לספק להם איכות חיים ברמה הרצויה עבורם. כמובן שהמקום עובד בשיתוף פעולה מלא עם המשפחות של הדיירים. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דיסקלקוליה
דיסקלקוליה, היא לקות ספציפית בהבנה מתמטית. כלומר, היא לקות קוגניטיבית הגורמת ללמוד מתמטיקה וכן...
קרא עוד »
פבר 08, 2020
ארבעה טיפים לבריאות טובה
רוצים ליהנות מבריאות תקינה? תוהים מה עליכם לעשות כדי להיות בריאים, חזקים ובעיקר מאושרים? הנה ארבעה...
קרא עוד »
מרץ 06, 2017
נטורופתיה ורפואה טבעית: תובנות שסקרנית לגביהן
בעידן בו תודעת הבריאות בשיאה, הנטורופתיה והרפואה הטבעית מתגלים כשחקנים משמעותיים. הגישות הללו...
קרא עוד »
דצמ 12, 2023