נעלי עבודה באמת שומרות לנו על הבריאות?

נעלי עבודה

עבור כל אדם קיימת חשיבות גבוהה לשמירה על בריאותו בכל רגע נתון במהלך היום – אם במהלך הנהיגה הזהירה למקום העבודה, אכילת מזונות בריאים ומזינים במהלך היום, שמירה על בריאות העור במהלך חשיפה לשמש, שתייה מרובה של מים למניעת התייבשות ועוד שלל פעולות אחרות שלעיתים נעשות ללא מודעות ישירה, אלא כחלק מהתנהגות נורמטיבית שגרתית.

יש לזכור כי בנוסף לשמירה על הבריאות במהלך היום, אם באוכל שאוכלים, פעולות שמבצעים וכו' כדאי לשים לב לנעליים שנועלים במיוחד במהלך יום עבודה. נעלי עבודה איכותיות ומותאמות מאפשרות לכל עובד להבטיח את השמירה על בריאותו במהלך כל שעות עבודתו, כיוון שהנעליים משפיעות על מכלול שלם של גורמים והשפעות בריאותיות על גוף האדם.

סוגים של נעלי עבודה 

  • נעלי עבודה מקצועיות – אלו נעלי עבודה המותאמות לכל עובד בהתאם לסוג ומאפייני עבודתו, בין אם מדובר על נעליים מוגבהות, נעליים עם חלק עשוי פלדה להגנה על הרגליים ממשקלים כבדים וכו'.
  • נעלי עבודה משולבות – נעלי עבודה חזקות ועמידות במיוחד, המעניקות נוחות ובטיחות לעובדים בשטח.
  • נעלי נוחות – נעליים מסוג זה ייעודיות עבור עובדים בבתי חולים, מסעדות, בתי מלון ומקומות סגורים נוספים בהם העובדים עומדים שעות רבות וארוכות במהלך היום.

מהם החשיבות של נעלי עבודה?

למרות שנעלי עבודה מיועדות לנעילה על כפות הרגליים, הן משפיעות באופן ישיר גם על היציבה ובריאות הגב של העובדים. הצורך בנעלי עבודה איכותיות קיים בעיקר עבור עובדים שנאלצים להיות בעמידה ותזוזה במרבית שעות היום, ולכן חשוב שיהיה להם משטח נוח, גמיש ובריא לדרוך עליו כדי למנוע בעיות בריאותיות שונות כמו כאבי גב, כאבי רגליים, שפשופים בכפות הגליים, כאבי מאמץ וכו'.

לכן נעלי העבודה מוכרחות להיות מצד אחד נוחות לנעילה, ומצד שני גם אורטופדיות ומותאמות לרגליים של העובד מבחינה בריאותית. נוסף לפן הנוח והבריא נעלי העבודה צריכות להיות בטיחותיות ולהגן על רגלי העובדים, במיוחד אם מדובר על עובדים הנמצאים בשטח במשך רוב שעות היום, או כאלו הנושאים משאות כבדים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לטפל בגור חתולים כדי שיגדל אצלכם בבית
טיפול בחתלתול כרוך במתן תזונה נכונה, הבטחת סביבה בטוחה ומגרה, טיפול וטרינרי קבוע, סוציאליזציה והרבה...
קרא עוד »
יול 08, 2023
השתלות שיניים ורפואת שיניים מתקדמת – האם כל אחד יכול לעבור השתלת שיניים?
יש דברים בחיים שלנו שעד שהם לא מתקלקלים או שיש בהם בעיות אנחנו לא יודעים להעריך אותם. כך למשל אנחנו...
קרא עוד »
אוג 30, 2015
תובנות מומחים: בחירת המזון הנכון לחיות מחמד
האם אתה מחפש לקבל החלטות מושכלות בכל הנוגע לבחירת מזון לחיות מחמד עבור חבריך הפרוותיים? כמומחה מוביל...
קרא עוד »
מרץ 11, 2024