טיפולי פנים

טיפול פנים טבעי

הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו. נשים וגברים משקיעים הרבה מזמנם כדי שפרצופם יראה במיטבו וישאיר את הרושם הנכון. בגיל ההתבגרות יש צרות על העור כמו אקנה ופצעי בגרות ובגיל מאוחר יותר יתכנו כתמי פיגמנטציה, כתמים לא מוסברים, צלקות, קמטים ונפילות בעור בשל הגיל. לא תמיד איפור של מייקאפ איכותי אצל נשים או זקן מרשים אצל גברים,  יעזרו לאהוב את מי שמביט בנו במראה. 

לאהוב את מה שרואים במראה

אנחנו מבלים שעות רבות מול המראה ומבחינים בכל שינוי בפנים. פצעונים, גבות לא מסודרות, זיפים או קמטים, כל אחד מאלה יכול להרים או להוריד את מצב רוחנו ובהתאם לכך גם את הביטחון העצמי שלנו, את הדרך שבה נציג את עצמנו ואת הרושם שנשאיר אחרינו. 

לא להתפשר על טיפולי פנים

טיפול פנים יכול להיות בסיסי ולהתמקד בניקוי הפנים, חידוש העור ולסיום פינוק. אבל הטכנולוגיה המתפתחת בקצב מהיר מוצאת פתרונות וממציאה אופציות חדשות כל הזמן אשר הופכות את טיפול הפנים למשמעותי עבור אנשים הסובלים מבעיות כאלה ואחרות. 

קרמים עשירים בחומרים מונעי הזדקנות, זריקות כמו טיפולי בוטוקס למילוי קמטים, טיפולי לייזר לקילוף צלקות וכתמים, טיפולי אפילציה להסרת שיער מיותר ועוד ועוד. הטכנולוגיות החדשניות דואגות להשאיר את הפנים צעירים, יפים, מרשימים ושנאהב את מה שאנחנו רואים. 

טיפולי פנים איכותיים

הפנים הם בין האזורים העדינים והרגישים בגוף האדם. כשמתכננים לקבל טיפול חשוב להכיר היטב את המטפל והמרפאה שבה הוא מועסק, לבדוק באילו חומרים משתמשים ואילו הכשרות עברו. הזרקות לא נכונות עלולות לגרום לשיתוק עצבים בפנים ושימוש בחומרים שונים עלולים ליצור כוויות. הקפידו לבדוק היטב את הרישיונות לעוסק והאישורים לחומרים בקליניקה שבה אתם אמורים לבצע טיפולים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תביעות סיעוד – ככה נוכל לממן את הטיפול בצורה טובה
כל מי שיש לו קרוב מבוגר, קרוב שנזקק לטיפול סיעודי, יודע עד כמה טיפולים אלה יכולים להיות יקרים, יכולים...
קרא עוד »
מאי 14, 2020
איך עושים שימוש בדפיברילטורים?
לא כמו השם שלהם, הדפיברילטורים הם מכשירים שדי קל לתפעל. למעשה, כל כך קל לתפעל אותם שאין כל צורך באימון...
קרא עוד »
דצמ 24, 2019
למי מתאימה מתיחת פנים וצוואר?
הפנים הן מרכיב מרכזי בכרטיס הביקור של כל אדם. הן מושכות תשומת לב רבה, ועוד לפני הפידבקים מהסביבה אנחנו...
קרא עוד »
נוב 30, 2023