אילו תרגילים מומלץ לבצע עם גומיות התנגדות לשחייה?

חוג שחייה לילדים

אם אתם רוצים לשפר את השחייה שלכם, ניתן לעשות את זה כמובן על ידי תרגול הולך וחוזר של שחייה, אולם זה בכל מה שקשור לטכניקה. 

ישנו גורם נוסף שישפיע על איכות השחייה שלכם. הגורם הזה הוא הכוח שיש לכם בשרירים הקשורים לשחייה. בכל פעולת שחייה פלג הגוף העליון מתאמץ ולכן, היכולת של השרירים שלכם גם לפעול בצורה מדויקת וגם לפעול לאורך זמן חשובים מאוד כדי לשפר את השחייה שלכם.

אז איך משפרים את הכוח והשרירים בשביל לשחות טוב יותר? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

תרגילים לביצוע לשיפור השחייה:

כדי לשפר את השחייה שלכם, אתם צריכים סט רצועות התנגדות וכוח רצון. מה זה אומר? האימון של השחייה הוא שונה מאימון כוח רגיל שכן הוא מלמד את השריר שלכם להפעיל כוח בצורה של פעולת השחייה הרצויה.

למשל, אם אתם רוצים לשפר את סגנון השחייה של החתירה, אתם תופסים את רצועות ההתנגדות משני הצדדים, כאשר הרצועה תלויה על עמוד ופשוט מבצעים תנועה של חתירה כאשר אתם מוודאים שהגומייה מתוחה מספיק ויוצרת לחץ על שרירי הכתף. 

אם אתם רוצים לשפר את סגנון השחייה של החזה, אתם יכולים לבצע את תרגיל החזה עם הרצועות בדיוק כמו בחתירה. תפסו את הרצועות בשני הידיים וכאשר יש התנגדות עשו את הסיבוב המדמה תנועה של שחיית חזה. 

כמובן שלפני כל תחילת אימון כזה, עליכם לעשות חימום שכולל שחרור והזרמת דם באזור הכתפיים, שכן הכתפיים מתעייפות מאוד בשחייה ולכן, לפני אימון חשוב לשחרר את הכתפיים. 

לסיכום וסיום, כדי לשפר את הכוח והשחייה שלכם מומלץ לרכוש סט רצועות התנגדות לשחייה ולבצע אתו את התרגילים המומלצים. פרטים נוספים באתר של דופמינו

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אביזרים לגיל השלישי
חלק זה עוסק בציוד העזר ואביזרים לגיל השלישי שאנשים מבוגרים צריכים להשתמש בו. זה כולל דברים כמו מכשירי...
קרא עוד »
דצמ 12, 2022
הכל על מחלות כליות
הכליות הן חלק ממערכת השתן שלנו והן אחראיות בין היתר על סינון הדם והניקיון שלו וגם על איזון כימי של...
קרא עוד »
ספט 22, 2021
רשלנות רפואית בבדיקות דם
רשלנות רפואית היא תופעה אשר קיימת והיא לא נעלמת מהעולם. למרות שיש היום מודעות כל כך גבוהה (ראו דיונים...
קרא עוד »
נוב 19, 2020