זריקת PRP

זריקת PRP

תהליכים שונים בניוון שרירים, כמו גם פציעות שונות מספורט, עלולות להיות לא מאוד פשוטות להתמודדות. לכן נשאלת השאלה האם ניתן לעשות משהו בנידון, והחדשות הטובות הן שהיום יש פתרונות שונים ומגוונים בתחום של פציעות שלד-שריר. אם גם אתם סובלים מהעניין הזה, ברור שיצא לכם לשמוע של זריקת PRP, שכן מדובר על אחד מאותם טיפולים יעילים שעושים פלאים בגופו של המטופל (קראו בהרחבה מה זה PRP). לכן, אם אתם סובלים מכאב ואם אתם רוצים לעשות כל מה שתוכלו כדי להתמודד עם העניין, הגיע הזמן שתחשבו על זריקת PRP, כי זה פשוט עובד.

זריקה שמופקת מדמו של המטופל 

הדבר הראשון והמעניין שכדאי לדעת על זריקת PRP, הוא שמדובר על זריקה שלמעשה מופקת מדמו הטבעי של המטופל, וזה קורה ממש כפי שעושים בדיקת דם רגילה. הדם עובר תהליך שאחריו ניתן לזקק ממנו את טסיות הדם, והן למעשה מופרדות משאר חלקי הדם. בסוף התהליך הזה מתקבלות שלוש שכבות שונות, כאשר הרופא יוצא את השכבה האמצעית אשר כוללת טסיות עשירות ביותר בפלזמה. את אותה פלזמה מזריק הרופא ישר למקום שנפגע, וזו למעשה אותה זריקת PRP מפורסמת ויעילה שכולל הטיפול המשוכלל הזה. 

איפה כדאי לעבור טיפול מהסוג הזה? 

אומנם זה נכון שהיום זריקת PRP ניתן לעבור בלא מעט מקומות, אך כפי שקורה לגבי הרבה טיפולים אחרים, אנחנו רואים שגם כאן יש הבדל בין הקליניקות השונות שאליהן תוכלו לפנות. לכן בהחלט יש מקום לבדוק במי אתם בוחרים ולאן אתם פונים, כי בסופו של דבר, רק בחלק מהמקומות תפגשו רופאים מנוסים ומקצועיים בטיפול prp לשיער או לברך. כדאי גם להתייחס לעלות הזריקה, שכן בסופו של דבר, בכל קליניקה תוכלו לקבל הצעת מחיר קצת שונה עבור הטיפול שישנה את חייכם לטובה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בדיקת רגישות למזון
כמה פעמים יצא, שהלכתם אוכל מסוים וגיליתם אחרי זה שאתם מרגישים רע מאוד? כמה פעמים הרגשתם שהבטן שלכם...
קרא עוד »
אפר 23, 2018
השכרה מרפאה עצמית MDC
לא מעט רופאים מחפשים אחר השכרה מרפאה עצמית MDC, היות ומדובר על הפתרון האידיאלי ביותר עבורם. יש לזכור כי...
קרא עוד »
ינו 19, 2021
חזרתי לעבודה אחרי תאונת עבודה
"חזרתי לעבודה אחרי תאונת עבודה - מה מגיע?" זו שאלה שמטרידה רבים. תאונת עבודה הינה תאונה המתרחשת במהלך...
קרא עוד »
אוג 23, 2023