טיפולים אסתטיים לאיזור הצוואר והפנים – לבחור את הצוות הנכון

לא מעט גברים ונשים, בוחרים לעבור טיפולים אסתטיים באזור הצוואר והפנים. זה דבר ידוע, בפרט כאשר מדובר באנשים מבוגרים אשר מתמודדים עם שינויים שונים בעור, אשר פוגע במראה שלהם, בין אם הוא נראה "זקן" יותר, ובין אם העור הופך להיות פחות גמיש, פחות נעים למגע, פחות אסתטי.

ניתן למצוא הרבה מאוד סוגים של טיפולים אסתטיים לאזורים אלו, החל מטיפולים שכוללים הזרקות של חומרים שונים כמו שאיבת שומן בסנטר, טיפולים שנועדו להסיר עור מת מהאזור, טיפולים שמטרתם לבצע מתיחות שונות בשביל ליישר את העור ולהעלים קמטים ועוד.

חלק מהטיפולים, יכולים להתבצע באמצעות תכשירים ביתיים באופן עצמאי, אחרים לעומת זאת מתבצעים על ידי אנשי מקצוע בקליניקות שלהם שאיבת שומן בלייזר למשל. כל מה שקשור לטיפולי מתיחות או הזרקות, הרי שמדובר בטיפולים שלא יכולים להתבצע שלא במרפאות מורשות אשר כוללות את כל הציוד הנדרש לכך.

לפני שנסביר כיצד בוחרים את הצוות הנכון לביצוע הטיפולים השונים, חשוב להבהיר, שסוג כזה של טיפולים יכול להתבצע רק במידה ויש באמת צורך, אין טעם לעשות זאת אם העור לא זקוק לכך. שכן זה לא ישפר את המראה ולא יוסיף למטופל או למטופלת דבר.

כיצד בוחרים את הצוות הנכון לטיפול

ראשית, יש לבחון אילו סוגי טיפולים רוצים לעבור ומה הם בדיוק מציעים לנו. עד כמה הטיפולים יכולים להתאים וכמובן אילו סיכונים יש בהם, אם יש.

אנו ממליצים לעיתים לעשות טיפולי מזותרפיה.

שנית, יש לבחון את הניסיון שלהם בתחום, החל משלב האבחון וכלה בשלבים מתקדמים יותר. ככל שיש יותר ניסיון, כך סביר להניח הצוות יהיה הרבה יותר מקצועי ואיכותי.

שלישית, חשוב מאוד שהצוות ידע לספק את כל המידע, יבצע את כל הבדיקות, וכמובן שכל הטיפול יהיה שקוף למטופל.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה היתרונות של אחות פרטית לאחר ניתוח?
אנחנו מאחלים לכם כי לעולם לא תצטרכו לעבור ניתוח וכי מצבכם הבריאותי יהיה שפיר ותקין לכל אורך חייכם. אך...
קרא עוד »
מאי 18, 2018
לידה, בריחת שתן ודרכי הטיפול האפשריות
עבור נשים אשר מעוניינות להיכנס להריון עולות שאלות רבות בנוגע בריחת שתן, זאת מאחר ובריחת שתן הוא אחד...
קרא עוד »
דצמ 05, 2018
אילו תרגילים מומלץ לבצע עם גומיות התנגדות לשחייה?
אם אתם רוצים לשפר את השחייה שלכם, ניתן לעשות את זה כמובן על ידי תרגול הולך וחוזר של שחייה, אולם זה בכל...
קרא עוד »
מאי 30, 2021