יוסי שדה – כך הוא מסייע לבני הנוער

יוסי שדה

יש היום לא מעט בני נוער שנמצאים במצבי מצוקה קשים והם זקוקים לסיוע וזאת כדי שהם יוכלו לחזור לחיים תקינים ובריאים. יוסי שדה עושה ככל שביכולתו על מנת לסייע לאותם בני נוער לצאת מאותה מצוקה ולשוב לחיים תקינים בכל המישורים השונים. הוא הקים שנת 1998 את חוות שדה בר במטרה אחת בלבד. להציע לבני נוער במצוקה וחסרי קורת מקום לישון בו ולהתפתח.

לימוד ערכים חשובים בחוות שדה בר

אחד הדברים העיקריים שמאפיינים את חוות שדה בר זה עצם היותה כזו אשר מאפשרת לכל הנוכחים בה ללמוד ערכים חשובים שמסייעים לבני הנוער להפוך לבני אדם טובים יותר. בין אם מדובר על חשיבותה של עבודה, אהבת הארץ, שיתוף פעולה ועזרה לזולת, את כל אלה לומדים בני הנוער במהלך השהות שלהם בחווה.

התייחסות לצרכים האישיים של בני נוער במצוקה

דבר נוסף שבני נוער במצוקה זוכים לו במהלך השהות בחווה זה התייחסות לכל צורך שיש להם. כך בעצם הם מקבלים סיוע בלימודים, בחיים האישיים, או לפני הגיוס ובכל עניין שניתן להעלות על הדעת. בדרך זו הם מסוגלים לצלוח את המשברים והקשיים של החיים בצורה הרבה יותר חלקה ולהמשיך ללכת בדרך הישר.

מדוע הוקמה חוות שדה בר?

חוות שדה בר הוקמה בשנת 1998 לאחר שיוסי שדה קיבל את הקרקעות מהחטיבה להתיישבות. הסיבה לקבלת הקרקעות הייתה כדי שהוא יוכל לסייע לספק לבני נוער במצוקה וחסרי קורת גג מקום להיות בו. מאז ועד היום הוא עושה זאת ובגדול ומאפשר לבני נוער להיות במקום הרבה יותר חיובי. התרומה החברתית של יוסי שדה היא מרשימה במיוחד ורבים לוקחים ממנה השראה לאורך השנים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תו נכה עקב בעיות אורתופדיות
בעיות אורטופדיות הן תוצאה של פציעה או מחלה שעלולים לגרום לכאב, נכות ואובדן תפקוד. בעיות אורטופדיות...
קרא עוד »
מאי 31, 2023
תזונה נכונה ומשקל תקין עם תפריט פירות וירקות
לפירות וירקות יש חשיבות מכרעת בהפיכתה של כל דיאטה ממוצעת לכזו מוצלחת. אם אתם חשים שהדיאטה שלכם לא...
קרא עוד »
יונ 22, 2016
אקסטרים גיינר אבקת חלבון
בשנים האחרונות חלה מודעות מאוד מפותחת לכושר גופני ולבריאות. אנשים במגוון גילאים פוקדים את חדר הכושר...
קרא עוד »
ינו 27, 2013