מה הסיכונים של ניתוח מחיצת אף?

ניתוח מחיצת אף

למרות שקשה לדבר על הסיכונים של ניתוח מחיצת אף משום למען האמת אין כמעט כאלו, בכל זאת, קרו מקרים נדירים שמחייבים התייחסות, בפרט שאתם כמטופלים חייבים לדעת במאה אחוז למה אתם נכנסים, כולל כל הסיכונים הנלווים.

ניתוח מחיצת האף נעשה מטעמים רפואיים ואסתטיים כאחת. אפשר לומר שאם הצורך הוא רפואי אין הרבה ברירות ותצטרכו לקחת את הסיכון והאי נעימות שכרוכה בתהליך ההחלמה היחסית ארוך של הניתוח, אולם אם לא, כדאי לדעת מהם הסיכונים ולהבין האם אתם מוכנים לזה. 

המשיכו לקרוא כדי לדעת.

הסיכונים של ניתוח מחיצת האף:

ניתוח למחיצת האף כולל חיתוך של הסינוסים וככזה הוא גורר בעקבותיו כמה סיכונים. ראשית, הגוף לא תמיד חייב להתרגל לצורה החדשה שהחלטתם בשבילו. ככה שיכול להיות מצב שהאף יחזור לצורה הקודמת שלו בתהליך ההחלמה מה שכמובן מבאס מאוד אחרי שעברתם את התהליך המייגע הזה של ההחלמה. 

למעשה, הזמן שבו תוכלו לדעת בבירור שהניתוח אכן הצליח הוא שנה לאחר הניתוח. אז הגוף משלים את ההחלמה והצורה של האף היא תהיה הצורה הקבועה שלו. 

במקרים שזה לא מצליח האף יכול לחזור לצורה המקורית או להגיע לצורה לא רצויה. במקרים כאלו תצטרכו לעשות ניתוח תיקון למרות שתוך שנה מהניתוח מבחינה רפואית לא כדאי לנגוע באזור הזה שוב עם טיפולים כאלו ואחרים. 

סיכון נוסף שיכול להיות זהו דימום מאזור האף לאורך זמן כאשר הוא לא מפסיק. לאחר הניתוח דימומים הם שכיחים משום שהאף הוא אזור רגיש והסינוסים שנחתכו יכולים לדמם, אולם לאחר תקופה קצרה זה אמור להפסיק, במקרים שהניתוח לא הצליח האף לא יפסיק לדמם וצריך לפנות לטיפול רפואי מתאים.

מוזמנים לפנות אל ד"ר מרקוס הראל – מומחה לניתוח אף.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
התאמה נומרולוגית לפי שמות
נומרולוגיה הינה שיטה לאבחון וניתוח האישיות. שיטה זו מאגדת בתוכה מספר עקרונות ברורים, באמצעותם ניתן...
קרא עוד »
ספט 15, 2015
ניתוחים קוסמטיים עושים רק אצל רופא מוסמך
אפשר להגיד שהכותרת מדברת בפני עצמה אך על נושא כה חשוב בחרנו להרחיב במילים. ניתוחים קוסמטיים נעשים מדי...
קרא עוד »
יונ 07, 2019
משקפי ראיה
משקפי ראיה הם דבר נחוץ מאוד עבור כל אדם אשר לא רואה בצורה מספיק ברורה למרחק. אנשים רבים נאלצים בשלב...
קרא עוד »
פבר 17, 2018