מגן פנים שקוף – לראות, להיראות ולהיזהר

מגן פנים שקוף

כאשר נסכם את שנת 2020 או את שנת 2021, ככל הנראה תמונת השנה תהיה המסכה שאנחנו נאלצים לשים על הפנים, על מנת לכסות את הפה שלנו ובכך להימנע מאפשרות להיחשף או לחשוף אחרים לקורונה. 

מהרגע בו התחילה המגפה, אחד הכללים הראשונים שהתבקשנו לקיים הוא לשים מסכה אשר תגן עלינו. הבעיה היא, שלא תמיד היא נוחה ולא תמיד היא מאפשרת לנו לראות מה קורה מסביבנו בצורה בטוחה ואפקטיבית. לכן חיפשנו פתרונות אחרים, לא פחות בטוחים אך הרבה יותר יעילים ונוחים. 

אחד מאותם פתרונות הוא שימוש במגן פנים מיוחד. מדובר על מגן שקוף לפנים שמניחים על המצח והוא יורד כלפי מטה באמצעות מגן פלסטיק דק ושקוף. כך אנחנו יכולים גם לכסות את הפנים שלנו, כולל אף ופה כמובן, אך גם לראות בצורה נכונה. חשוב לא פחות, אנשים יכולים לראות את השפתיים שלנו. אם אנחנו מבקשים לשוחח עם אנשים קשיי שמיעה, אז לא תהיה להם בעיה לראות את השפתיים ולקרוא אותם.

לא רק נגד הקורונה

מגן פנים שקוף, במקור, משמש בעלי מקצוע לצרכים שונים, בין היתר, הוא מאפשר להם להגן על עצמם בעת ביצוע עבודות שונות. אנחנו יכולים למצוא לא מעט מפעלים ובתי יצירה שונים אשר משתמשים במגן זה. 

כתוצאה ממגיפת הקורונה והצורך להשתמש במסכה או מגן, הרי שהתחילו יותר ויותר אנשים להשתמש באמצעי זה, לא רק לצרכים מקצועיים אלא גם לצורכי הגנה ושמירה על בריאותם. 

אחד היתרונות המובהקים של מגן זה על פני מסכות, היא העובדה שלא צריך לזרוק אותו. כלומר, אם מקפידים לשמור עליו, אז אפשר להשתמש בו זמן רב. כל מה שצריך לעשות, זה לנקות אותו מעת לעת. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הכל על מניעת הריון ללא הורמונים
כיום ניתן למנוע הריון בצורה מבוקרת ויעילה, הודות למגוון תכשירים ואמצעים הניתנים לרכישה כמעט בכל בית...
קרא עוד »
מרץ 18, 2021
למה כדאי להתחיל בספורט כבר בגיל צעיר?
למרות שהעידן שבו אנחנו חיים הוא עידן תחרותי ביותר ואי אפשר להתעלם מהרצון של כולנו להצליח מבחינה...
קרא עוד »
מרץ 07, 2017
תאונות אופניים חשמליים
היום ניתן לשמוע יותר ויותר על תאונות אופניים חשמליים, היות וכמות האופניים החשמליים על כבישי הארץ רק...
קרא עוד »
ינו 05, 2021