ייעוץ מיני – איך יכול להציל לכם את הזוגיות?

ייעוץ מיני

יחסי המין בין בני זוג הם מהגורמים המשפיעים ביותר על מערכת היחסים ביניהם. יחסי מין הם צורך בסיסי, התורם במגוון דרכים. כך, להנאה גופנית אדירה, לבריאות האדם, לדימוי העצמי, למצב הרוח, לרענון השגרה ועוד.  חיי מין יצריים ואיכותיים בין בני זוג מוסיפים עוד נדבך לכל היתרונות האלו, וכמובן, מעמיקים את הקשר ביניהם. כאשר הם אינם קיימים כלל או אינם איכותיים ומתבצעים לידי יציאת חובה, אזי  מערכת היחסים עלולה להפוך לבעייתית. במצבים אלו, לרוב, יש קושי להתגבר עצמאית על הבעיות, ולכן, ייעוץ מיני יכול לעזור.

ניתוח מצב

ייעוץ מיני נעשה על ידי מומחים בעלי ניסיון בתחום. הם מכירים מצבים שונים ומורכבים בין בני זוג. כל מטפל לומד להכיר אותם  ואת הבעיות המציקות להם, יודע לנתח את המצב ולהמליץ על פתרונות טובים המתאימים, לדעתו, למצבם. היכולת של בני הזוג לקבל עצות ממקום חיצוני מעוררת אותם למחשבה. הם כל העת היו תקועים בתוך הויכוחים והחיכוכים הפנימיים במערכת היחסים. כל אחד התבצר בעמדתו ורוכש קיבעון לגבי עצמו ובן זוגו. ועתה, עשויות להיפתח בניהם דרכים חדשות ומרגשות.

המלצות לפעולה

ייעוץ זוגי מציב את בני הזוג מול מראה, מנסה להסביר מה מפריע ומספק דרכים להתקדם. בין היתר, הקשבה הדדית לצרכי האחר, הפנמה, הדגשת הדברים המפריעים ועומדים ביניהם ועוד. במקביל הוא ימליץ על סדרת פעולות. החל מפעולות פשוטות ברמה יומית, דרך הצעה לבניית אורח חיים נפרד לכל אחד, והמשך בבילויים משותפים שונים המשפיעים ישירות על חיי המין. הכול בדרך לשדרוג יחסי המין שיובילו להצלת הזוגיות. מומלץ לקבל שירות ממומחית בעלת מוניטין בתחום. אפרת צור תשמח להעמיד את הידע והניסיון המצטבר שלה לכל זוג.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דורבן בעקב – למי זה יכול לגרום וכיצד
הרבה פעמים אנחנו שומעים או קוראים על אנשים שמתמודדים עם דורבן בעקב. מי שאיננו מכיר את התופעה,...
קרא עוד »
יול 22, 2019
תובנות חיוניות על עדשות מולטיפוקל
עדשות מולטיפוקל חוללו מהפכה בדרך שבה אנו נותנים מענה לצרכים חזותיים מגוונים, במיוחד עבור אנשים עם...
קרא עוד »
אפר 04, 2024
עיניים erm – מה זה ואיך מטפלים?
מה זה עיניים erm? מהי המשמעות של זה ואיך ניתן לטפל? כאן תקבלו את כל התשובות! קצת על עיניים erm Erm אלו הן...
קרא עוד »
נוב 30, 2023