מכשירים להסרת שיער בלייזר

מכשירים להסרת שיער בלייזר

הדור החדש של מכשירי הלייזר להסרת שיער, הגיע לישראל. מדובר במכשירים שהם המתקדמים ביותר הקיימים בעולם והם משאירים הרחק מאחור את הדור הקודם של מכשירי הלייזר.

חדשנות טכנולוגית במכשור המתקדם 

מכשיר חדשני זה הוא פרי מחקר ופיתוח שנערך לאורך שנים רבות. התוצאה היא ללא ספק כדאית כיוון שמדובר במכשיר בעל תפוקה עוצמתית, שהפעילות שלו יצרה מהפך בכל מה שקשור לאפקטיביות של
מכונה להסרת שיער ולא חשוב מאיזה פירמה.

המכשיר פועל בשיטה המתקדמת ALT ולכן משך זמן העבודה על כל לקוח הוא קצר באופן משמעותי, אפשר לבצע את הסרת השיער באופן רציף וללא צורך בהתחממות או בהבזקים, כיוון שהפעולה מתבצעת במהירות תוך כיסוי מלא של כל המרחב.

מפעילי המכשיר נעזרים הן בלחצני יד והן בלחצני רגל, כדי למצב את הגוף ולבצע את כל הפעולות הנדרשות בנוחות מרבית ובאופן יעיל ומקצועי. ההפעלה הטכנית מתבצעת תוך שימוש בלחצני מגע על צג צבעוני וברור בעל כתוב בעברית, כך שנוח מאד לתפעל אותו.

>קראו על MENI-CAL מכשיר להצרת היקפים

אפקטיביות יוצאת דופן 

השימוש במכשיר החדשני יצר שינויים מהותיים בקליניקות כיוון שזמן השימוש התקצר באופן משמעותי ואף על פי כן בכל טיפול מבצעים הסרת שיער בכל השטח הנדרש. לכן קיימת אפשרות לטפל בכמות גדולה יותר של לקוחות בפרקי זמן קצרים. בדרך זו ההתנהלות משתנה, התפוקה עולה ובאופן ישיר לכך גם ההכנסות והרווחים.

המכשיר הייחודי וההשלכות של התפקוד היוצא דופן שלו הביאו לכך שקליניקות רבות בחרו לרכוש מכשיר זה במקום המכשיר ששימש אותם עד עתה, כדי שלהיות שותפים לפריצת הדרך ולשינוי דפוסי ההתנהלות וההצלחות מול הלקוחות.

המטופלים נהנים מכמות קטנה יחסית של טיפולים שאינם כואבים ואין במהלכם או אחריהם כל תופעות לוואי.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משקולות – כל המידע החשוב
המילה משקולת נגזרת מהמילה ההולנדית התיכונה "דומבל", שמשמעותה "גלגלת". המשקולות הראשונות היו כנראה...
קרא עוד »
נוב 27, 2022
טיפול בפוסט טראומה
פוסט טראומה היא הפרעת חרדה אשר נגרמת בעקבות אירוע מובהק. היא יכולה להופיע גם לאחר מספר אירועים חוזרים...
קרא עוד »
ינו 21, 2016
טיפול בשפכי תעשייה – איך זה עובד?
תחום הטיפול בשפכי תעשייה היא חלק מרכזי בכלכלה העולמית. ההערכה היא שעד 2050, העולם ייצר יותר מ-6.5 מיליארד...
קרא עוד »
פבר 25, 2023