כדור נגד נשירת שיער

כדור נגד נשירת שיער

בבתי המרקחת וברשתות הפארם אפשר לרכוש כדורים שונים אשר מיועדים לעצירת נשירת השיער. מרבית הכדורים הללו מורכבים מוויטמינים ומינרלים כמו אבץ, מגנזיום, וויטמינים שונים.

יעילותם של כדורים למניעת נשירת שיער 

כדורים לצמיחת שיער לקוחות נוטלים בדרך כלל במינון של כדור אחד בכל יום לאורך תקופה. לקוחות רבים מרגישים שאכן הכדורים הללו מסייעים להם ולכן לאחר תקופה מסוימת הם מפסיקים לצרוך אותו עקב כך נשירת השיער חוזרת להיות כמו שהייתה בעבר כי השיער התרגל לחומרים הללו וזקוק להם כדי לעצור את הנשירה.

לאור העובדה שהיעילות שלהם היא זמנית, עדיף לצרוך מוצרים טבעיים אשר אפשר לצרוך אותם ללא הגבלה כיוון שמדובר בחומרים טבעיים אשר מופקים מצמחי מרפא.

תכשיר טבעי מצמחי מרפא 

תכשיר טבעי כמו באתר https://fa-gen.com הוא תמיד בעדיפות על תכשירים שמכילים כימיקלים וחומרים לא מוכרים. כדי להגיע לתוצאה מושלמת בוצעו כמה וכמה מחקרים כדי לתהות על קנקנם של צמחי מרפא ספציפיים ולהבין את מידת האפקטיביות שלהם על שורשי השיער.

במהלך המחקרים הסתבר שיש כמה צמחי מרפא שהם מומלצים וכדאי ליצור מהם פורמולה כמו רוזמרין בעל הריח הדומיננטי ודקל ננסי. שניהם יחד הם כוח המבצע שינוי משמעותי בקרקפת ובשיער. 

כדי ליצור הבדל מהותי בין נראות השיער בעבר לבין ההווה, המגמה היא להוסיף לשני צמחי המרפא הללו גם צמחי מרפא נוספים, כדי ליצור קוקטייל מנצח שמבצע את הפעולות הנדרשות כדי לעצור את נשירת השיער.

הנקודה המהותית ומכאן ההבדל בין הכדורים לבין התכשיר הטבעי, היא שאת התכשיר הטבעי אפשר לקחת לאורך זמן כיוון שהוא לא יוצר השלכות שליליות ולכן אפשר להשתמש בו תקופה ארוכה, או עד שרואים שקיימת צמיחה מהותית והשיער קיבל נפח. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
 לימודי פסיכותרפיה – יתרונות רבים
  כבר שנים רבות שכל מי שעוסק בתחום הגוף והנפש של האדם מאמין שיש קשר בין השניים, ולכן זה לא מפתיע...
קרא עוד »
יונ 23, 2014
רשלנות רפואית בהריון
לא קל להיות אישה הרה, והצוות הרפואי יודע זאת. הוא מסייע בכל הדרוש לאישה כדי להקל עליה במשך כל תשעת...
קרא עוד »
יונ 06, 2018
כיצד מטפלים במחלות עור?
טיפול במחלות עור הינו טיפול חשוב במיוחד, וזאת בעיקר משום שמחלות עור שאינן מטופלות עלולות להוביל...
קרא עוד »
אוק 26, 2017