כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ נטורופתי ולא העזתם לשאול

ייעוץ נטורופתי

רובנו קוראים המלצות ורואים פרסומים רבים על ייעוץ וטיפול נטורופתי, אז מה זאת נטורופתיה?

נטורופתיה היא שיטת רפואה מונעת אלטרנטיבית המתמקדת במניעת מחלות ושמירה על אורח חיים בריא. בבסיסה של הגישה הנטורופתית ההנחה כי הגוף שלנו מכיל את כל כוחות הריפוי הרצויים לנו כדי לטפל בעצמנו, מבחינה פיזית וגם נפשית, וכדי שנוכל לנצל את כל כוחות הריפוי האלו, עלינו להתחיל ולסגל אורח חיים בריא ונכון יותר. כלומר, הדרך של הגוף שלנו לסמן לנו שהוא יצא מאיזון וזקוק לטיפול היא הופעת בעיה רפואית או מחלה כלשהי. 

נטורופתיה היא שיטת רפואה משלימה שנועדה להתלוות לטיפול הרפואי הקונבנציונלי ולתמוך בו, ולא להחליפו. לכן נטורופתים ממליצים להתייעץ לפני כל טיפול בתחום הנטורופתיה עם מומחה בתחום, כדי שניתן יהיה להתאים לכל מטופל את השיטת הטיפול המתאימה לו לפי מצבו הבריאותי והנפשי.

כל אחד מאיתנו מרגיש שהגוף לא תמיד מתפקד כמו שצריך ושהאיזון הפנימי שלנו הופר, כלומר כל אחד מאיתנו יכול להרוויח מייעוץ נטורופתי על ידי קבלת מידע שיסייע לשמירה על הגוף והנפש שלנו. אבל מה זה בעצם ייעוץ נטורופתי?

על מנת להתחיל ולהחזיר את הגוף שלך לאיזון אחרי שנים של טיפול לוקה בו, עלינו להגיע למומחה או מומחית מתחום הנטורופתיה שיוכלו להתאים עבורנו את שיטת הטיפול המתאימה ביותר ואת המוצרים המתאימים ביותר, בין אם אנחנו מדברים על ויטמינים לקנייה, תוספי תזונה או תוספי מזון.

היועצים מתאימים אליך את הטיפול לאחר שאלון מקיף על אורח החיים הנוכחי שלך, כולל היסטוריה רפואית, תזונה, פעילות גופנית, מחלות רקע, מצב נפשי, רמת הלחץ והחרדה בשגרת היומיום ועוד.

לאחר שקלול כל המידע, ימליצו לך היועצים על הטיפול הנטורופתי המתאים ביותר לאיזון הגוף שלך. הטיפולים יכולים לכלול מגוון רחב של טיפולים טבעיים שמטרת לשנות לטובה את אורח החיים שלך כולל שינויים בתזונה, שימוש בצמחי מרפא, דיקור, מדיטציה, תרגול נשימות ועוד.

ייעוץ נטורופתי יכול לסייע במניעה וטיפול של מגוון בעיות רפואיות, כגון: בעיות משקל (עודף ותת משקל), גמילה ממאכלים שמזיקים לנו (כמו סוכר, מלח, פחמימות וכו׳), חיזוק המערכת החיסונית של הגוף בפני מחלות ויראליות ואוטואימוניות, טיפול והפחתה באלרגיות, מתח, דיכאון, לחץ וחרדות, בעיות במערכת הנשימה, לב, כלי דם, בעיות ומחלות במערכת העיכול ועוד.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ציסטוסקופיה – מה זה?
ציסטוסקופיה היא שם של מכשיר רפואי שדרכו מבצעים בדיקות במערכת השתן. מכשיר זה הוא מיוחד שיש בו צינור דק...
קרא עוד »
אוג 10, 2021
איך לטפל באינפקציה בחורים באוזניים
בעת שמנקבים חורי עגילים באוזניים, עלולה להיווצר אינפקציה בחלק מהפעמים. הפירוש של המילה אינפקציה הינו...
קרא עוד »
אפר 14, 2019
אופטימטריסטית קלינית
העין היא איבר כל כך קטן בגוף אך למעשה ישנם שלושה אנשי מקצוע שונים המעניקים טיפולים או פתרונות לבעיות...
קרא עוד »
דצמ 15, 2014