כיצד מומלץ לפעול במצב של נזקי הצפה כתוצאה מנזילה אצל השכן?

לא פעם נזילה אשר מתרחשת בביתו של אחד השכנים בבניין משותף, יוצרת נזילה בביתו של שכן אחר. כאשר אותו שכן שבגינו נגרמת הנזילה בביתו של שכן אחר איננו מוכן לתקן את הנזילה שבדירת המגורים שלו, ראשית כל יש לפנות לצד שלישי בכדי לפתור את המחלוקת. אולם, במידה והדבר לא עוזר ואותו השכן לא מתקן את הנזילה שלו ובגין זאת נגרמים נזקים לדירתו של השכן שאיננו אשם במצב כגון: כתמי עובד, התפוררות הטיח, קצרים חשמליים ובמקרים קיצוניים גם נזקים בריאותיים בשל טחב ועובש, הרי שאין מנוס מלפנות לייעוץ משפטי.

נזקי מים- כיצד מטפלים?

כאמור, במידה ונגרמים לדירת המגורים שלך נזקי מים כתוצאה משכן שאיננו מעוניין לתקן נזילה בדירתו, ניתן לפנות לעורך דין מקצועי ומיומן אשר יבחן את המצב. עורך הדין ימליץ לך להביא בעל מקצוע מטעמך על מנת לבדוק את מקור הנזילה, עלות התיקון, הפעולות שיש לבצע בכדי לתקן את מקור הנזילה ועוד. לאחר האבחנה המדוברת ניתן לנקוט הליך משפטי נגד השכן שאיננו מוכן לתקן את הנזילה אצל המפקח על המקרקעין או פנייה לערכאות במקרה הצורך. נזקי מים עלולים להיות משמעותיים מאוד מבחינת עלות התיקון שלהם בדירת מגורים ועל כן, אין לוותר על תביעה במקרה הצורך.

כיצד תובעים בגין נזקי מים בצורה הטובה ביותר?

בכדי לתבוע בגין נזקי מים בצורה הטובה ביותר ובכדי שהתביעה שלכם תממש את מטרותיה, חשוב מאוד לפנות מראש לעורך דין מקצועי ומנוסה העוסק בתחום תביעות נזקי מים. עורך דין מקצועי ומנוסה, ידע כיצד לסייע לכם להגיש את התביעה בצורה נכונה, להוכיח את כל מה שדורש הוכחה בצורה הטובה ביותר ובסופו של דבר, לקבל את הפיצוי המגיע לכם וכן, לחייב את השכן המדובר לתקן את הנזילה שגרמה לנזקי המים בביתכם.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פסיכולוגית – תוכל לשנות את חייכם לטובה
שירותיה של פסיכולוגית יכולים להיות בעלי ערך רב עבור אנשים שסובלים מקשיים שונים בחייהם וצריכים אוזן...
קרא עוד »
מרץ 17, 2022
הפרעות קשב וריכוז – מאבחנים
אם אתם חושדים כי הילד שלכם חווה בעיות של ליקויי למידה או הפרעות קשב וריכוז חשוב מאוד לפנות אל מכון...
קרא עוד »
אפר 03, 2014
קרע לברום בכתף – שיטות טיפול מומלצות
אם גם אתם עוסקים בפעילות ספורטיבית, ואולי אתם ספורטאים תחרותיים, אתם חשופים ליותר פגיעות פיזיות. אחת...
קרא עוד »
אפר 02, 2022