הרמת גבות בחוטים

הרמת גבות בחוטים

טיפולי אסתטיקה ושינוי מראה, הפכו עם השנים לטיפולים הרבה יותר נגישים מבעבר. אם פעם הייתם צריכים להזמין תור לניתוח אסתטי כלשהו, הייתם צריכים לחכות כמה חודשים. היום, עם ד"ר חייטון, הכל הופך להיות הרבה יותר נוח ופשוט.

הרמת גבות בחוטים

תהליך של הרמת גבות בחוטים הוא די פשוט, ובדרך כלל זה יהיה כרוך בחתיכה אחת של חוט כותנה. לאחר ניגוב של אזור הגבות, יש למרוח אלכוהול על האזור, כך שהחוט יתפתל וימשך לאורך אזורים שבהם נמצא שיער לא רצוי.

שיטה זו מרימה את השיער ישירות מהשורש, ללא שימוש בכימיקלים כלשהם או משיכה מיותרת על עור עדין.

כמה זמן לוקח לראות שינוי?

כדי לראות שינוי תצטרכו לחכות שלושה עד ארבעה חודשים. כמובן שיש כמה שיטות של טיפול ולכן, יש לבדוק כל טיפול וטיפול על המרכיבים הבאים עימו ומהו זמן ההחלמה מכל טיפול שנעשה לצורך הרמת גבה.

כמה זה עולה?

כמות הקליניקות שמטפלות השינוי והרמת פנים היא גדולה מאוד ולכן, ניתן לראות מבצעים שיוצאים כל שבוע עבור הלקוחות המרוצים. ועדיין, אי אפשר לנקוב בסכום מסוים אך כן ניתן לומר שהמחירים רק יורדים עם השנים.

מה שכן מומלץ לעשות הוא לעקוב אחר המבצעים המוצעים ברשתות החברתיות ולדלות מהם את המידע שאותו בוודאי תצטרכו במקרה ותחליטו לעשות טיפול כלשהו.

הרמה בחוטים

עד לאחרונה, הדרך היחידה שהיה אפשר לטפל בבעיות הנגרמות כתוצאה מרפיון בעור הפנים – כמו לועיות ולחיים צנוחות – הייתה ניתוח מתיחת פנים אצל דר` חייטון – מומחה לאסתטיקה רפואית. אחרי הכל, בעוד שטיפולי הרמת העור יכולים לעזור להחזיר מידה מסוימת של מוצקות, ברגע שקיים עור רפוי באזור המטופל, רק אזמל יכול להסיר אותו באמת.

מהן היתרונות שיש בהרמת העור עם חוט במקום מתיחת פנים?

עבור מטופלים רבים, היתרון הגדול ביותר בהרמת חוט ולא במתיחת פנים, הוא זמן ההחלמה המופחת מאוד הקשור להרמת חוטים. אין מה לעשות, אנחנו חיים בעולם מחוץ מאוד וכל טיפול קצר יותר, מביא אליו יותר קליינטים שנמשכים אליו.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדרסים
השימוש במדרסים קיים כבר מאות שנים. הם שימשו לראשונה למטרות רפואיות בשנות ה-1800 כדי לעזור עם זרימת דם...
קרא עוד »
אוק 21, 2022
איך בוחרים בית אבות
בחירת בית אבות היא בחירה לא פשוטה, היות והיא מצריכה לא מעט בירורים ובדיקות מקיפות. כולנו רוצים להבטיח...
קרא עוד »
ספט 04, 2018
ייעוץ זוגי בראשל"צ
האיגוד הישראלי לייעוץ זוגי (IAMC) הוא איגוד מקצועי ליועצי נישואין. מטרת העמותה היא להעניק שירותי ייעוץ...
קרא עוד »
נוב 07, 2022