מכשירי הליכה

מכשירי הליכה

מכשירי הליכה הם צורך בסיסי של ילדים ושל אנשים מבוגרים רבים בעלי מוגבלויות שונות.

מכשירי הליכה 

בשוק קיימים דגמים רבים של מכשירי הליכה ולכן חשוב להתאים את צרכיו של האדם המוגבל לדגם המתאים ביותר. חשוב שבני המשפחה ייחשפו לדגמים הקיימים באתר באינטרנט, אצל המשווקים, דרך יועצי הנגישות, על פי ההמלצות של הרופאים והפיזיותרפיסטיים  ובדרך זו הם יבחרו את מכשיר ההליכה הנכון ביותר.

>בדקו דיור מוגן באתר עזרים

מכשיר ההליכה אמור לשמש כל אדם לאורך זמן רב  ומכיוון שמדובר בפריט יסודי וחשוב ביותר יש להקדיש לכך מחשבה רבה, לבדוק את כל ההיבטים הרפואיים.

הליכונים 

יש הליכונים שהם ללא גלגלים, המטופל מרים את ההליכון בכל צעד וכך נע קדימה. יש גם אחרים שהם בעלי גלגלים הנקראים רולטורים. באופציה זו קיימים דגמים  סטנדרטיים המתאימים להליכה בתוך הבית על פי המידות של מפתחי הדלתות כדי שהאדם יוכל לנוע ממקום למקום בתוך המרחב הביתי. יש גם אחרים שמתאימים גם להליכה מחוץ לבית. חשוב לוודא שמדובר בדגמים יציבים, בגובה המתאים לאדם הספציפי, למשקלו, בעל ידיות אחיזה ובעל מעצור יד ובלם יד כדי שאפשר יהיה לעצור באופן מידי כך שהאדם לא ייפול ולא יחליק קדימה בסיטואציות מיוחדות.

יש הליכונים עם שני גלגלים וכאלה עם ארבעה. אצל אחדים קיימת משענת לגב כדי שהמטופל יוכל מדי פעם גם לשבת ולנוח, יש דגמים עם סלסלת קניות לנוחות מרבית ועוד.

בחירת מקל הליכה 

מקל הליכה נועד לסייע בהליכה וליצור יציבות מקסימלית לחולה. יש מקרים שאפשר להסתפק במקל רגיל וכך להקל על ההליכה. יש מקרים אחרים שמצריכים מקל בעל פיצול בחלק התחתון כדי שבכל צעד המקל יהיה אנכי באופן מלא ויאפשר לו יציבות מלאה לחלוטין. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כיצד רפואה משלימה תורמת לבריאותנו?
רפואה אלטרנטיבית, או בשמה הנוסף רפואה משלימה היא גישה הוליסטית הרואה באדם כשלם, אשר מתקיים בו חיבור...
קרא עוד »
ינו 24, 2023
פלורי אבקת חלבון 2.3 ק"ג –  Ultimate Flurry Hi-Protein Powder
אבקת חלבון איכותית ומפנקת בעלת הרכב מנצח ומגוון טעמים עשירים. מומלץ!...
קרא עוד »
ספט 09, 2014
השתלת שיניים מקצועית לכל החיים
שיניים בריאות זה לא עניין של מה בכך, ובכל שנה מגיעים עשרות אלפי אנשים לקבל טיפולי השתלת שיניים. בעידן...
קרא עוד »
נוב 24, 2020