הייזלר אבנר מומחה ביטוח סיעודי

הייזלר אבנר מומחה ביטוח סיעודי

ביטוח סיעודי הוא ביטוח שלא מעט אנשים בוחרים לבטח את עצמם בו גם בחברות ביטוח פרטיות. על אף שאדם סיעודי יכול לקבל קצבה מביטוח סיעודי דרך הביטוח הלאומי המבטח כל אדם במדינת ישראל, הרי שעדיין, הקצבה של ביטוח לאומי לא תמיד מספיקה ולכן, אנשים רבים בוחרים לבטח את עצמם בביטוח זה  דרך הביטוח המשלים של קופת החולים שלהם או דרך חברות ביטוח פרטיות. אבנר היילזר המהווה את איש המקצוע הטוב ביותר בתחום תביעות ביטוח סיעודי, מסביר את כל מה שחשוב לדעת אודות תביעות ביטוח סיעודי.

ביטוח סיעודי- מה חשוב לדעת?

כאמור, אדם אשר מבטח את עצמו בביטוח סיעודי פרטי מבטיח כי במקרה שבו מצבו יהיה סיעודי, הוא יוכל לחיות בכבוד ולקבל את כל צרכיו באמצעות קצבה המגיעה לו מתוקף מצבו. אבנר היילזר מסביר כאמור כי לכל אדם סיעודי מגיעה קצבה כספית מתוקף מצבו מהביטוח הלאומי, כאשר הוא מוכיח כי מצבו סיעודי. אולם כאמור, לא פעם מדובר בקצבה שאיננה מאפשרת לאדם סיעודי לחיות בכבוד ועל כן, כדאי מאוד שכל אדם יבטח את עצמו גם בביטוח סיעודי חיצוני כלשהו של הביטוח המשלים של קופת החולים שלו או של חברת ביטוח פרטית. על מנת לקבל את הקצבה הסיעודית המגיעה לאדם מתוקף העובדה שהוא מבוטח בביטוח זה, עליו להוכיח כי מצבו סיעודי. על פי הייזלר אבנר מומחה ביטוח סיעודי, מצב סיעודי מוגדר בהתאם ל3 קריטריונים מתוך 6 אשר האדם עונה להם. 

הקריטריונים שקובעים מיהו אדם במצב סיעודי

הקריטריונים אשר קובעים מצב סיעודי של אדם הם בעצם 6 קריטריונים. אדם העונה על 3 מהם יוגדר כאדם במצב סיעודי. הקריטריונים הם: חוסר יכולת לאכול באופן עצמאי, חוסר יכולת להתנייד באופן עצמאי, אי שליטה על הסוגרים,  קושי לעבור בין מצבים שונים כגון בין מצב שכיבה לישיבה וכו, חוסר יכולת להתקלח באופן עצמאי וחוסר יכולת להתלבש באופן עצמאי.

אבנר היילזר מדגיש כי לא פעם תביעות ביטוח כרוכות בבירוקרטיה משמעותית ובתהליך מורכב ועל כן, חשוב מאוד להיעזר באיש מקצוע כמו אבנר הייזלר מומחה בתחום להגשת התביעה. אבנר היילזר מהווה מומחה בתחום ייעוץ וליווי תביעות ביטוח סיעודי מהצד הפרוצדורלי שלהן.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
על צמחי מרפא וחיזוק המערכת החיסונית
צמחי מרפא משמשים בעיקר למטרת חיזוקה של המערכת החיסונית. במאמר זה נספק את כל הסיבות שמובילות אנשים...
קרא עוד »
ינו 17, 2021
העלמת וורידים
לוורידים בולטים ברגליים (דליות וורידים) יש מקור גנטי, אך ההופעה או ההחמרה של התופעה  נגרמת לעיתים...
קרא עוד »
אוג 03, 2017
שליטה באמנות הבחירה במוצרי ניקוי באיכות גבוהה
כמומחה מוביל בתחום הניקיון והתחזוקה, אני כאן כדי להדריך אותך בתהליך המורכב של בחירת מוצרי ניקיון...
קרא עוד »
נוב 07, 2023