ג'ינג'ר: סגולות ויתרונות בריאותיים

ג'ינג'ר

ידוע שמזונות שונים מספקים לגוף רכיבים חיוניים, ואף ישנם מזונות בעלי סגולות שמסייעים לשלל בעיות רפואיות – כך הוא הג'ינג'ר, הידוע בעיקר כתורם למניעת מחלות החורף השונות. אך מלבד זאת, יש לו עוד מגוון רחב של יתרונות. ריכזנו בעבורכם את כל המידע במאמר שלפניכם.

הג'ינג'ר – קווים לדמותו

בין אם תרצו לצרוך את הג'ינג'ר בצורתו המקורית, בין אם תבקשו לרכוש תוספי ג'ינג'ר, ובין אם תצרכו את שורש הזנגוויל בחליטה – אין ספק שמדובר באחד הרכיבים הבריאים ביותר, ואם לא די בכך, כמות הקלוריות שהוא מכיל אינה גבוהה כלל, והוא עשיר בברזל, אבץ, מגנזיום, ויטמין C ועוד.

מהן הסגולות הבריאותיות של הג'ינג'ר?

צריכת ג'ינג'ר עשויה לסייע למגוון רחב של בעיות, כשיש כמה וכמה דרכים לשלב את הג'ינג'ר בתפריט התזונתי, החל משתייה של תה ג'ינג'ר, ועד להוספת התבלין למאכלים שונים. הנה כמה סגולות בריאותיות שכדאי להכיר:

  • מעולה למחלות החורף – ג'ינג'ר ידוע כמונע וירוסים שונים, ותורם למחלות חורף כמו נזלת, צינון ושיעול.
  • מסייע לבחילות – אם אתם סובלים מבחילות במהלך נסיעה ארוכה, טוב לדעת שריח הזנגוויל עשוי להקל עליכם באופן ניכר. מלבד זאת, הוא אידיאלי גם לבחילות במהלך ההיריון ולכאבי בטן.
  • מפחית דלקות וכאבי שרירים – אוניברסיטת ג'ורג'יה ערכה מחקר, ולפיו צריכה יומית של ג'ינג'ר יכולה להפחית דלקות וכאבי שרירים שנגרמו בשל הדלקת, כשניתן להשתמש בשמן ג'ינג'ר לשימוש חיצוני על העור.
  • תורם להפחתת גזים ומסייע לעצירות – הג'ינג'ר מכיל אזנים עיכול שתורם בפירוק חלבון, ובשל כך הוא עשוי להקל במצבי גזים ולסייע לסובלים מעצירויות. אופן הצריכה האופטימלי במקרה כזה יהיה שתיית חליטת ג'ינג'ר בתום הארוחה, כשתוכלו לחלוט את הג'ינג'ר בעצמכם.
  • מקל על כאבי מחזור – צריכת ג'ינג'ר עשויה להקל על כאבי מחזור, והיא מהווה פתרון טבעי עבור נשים שלא מעוניינות לצרוך כדורים למניעת כאבים.

שנסכם?

יש לא מעט צמחים ומאכלים שעשויים לסייע ולהקל על בעיות בריאותיות שונות, זאת הודות לרכיבים החיוניים שהם מכילים. הג'ינג'ר אידיאלי עבור שורת בעיות, והוא עשוי להקל על כאבי מחזור, להפחית גזים ולסייע להקלה בדלקות. לסיום נציין שאין לראות במאמר זה המלצה רפואית, ואם אינכם חשים טוב – יש להתייעץ עם רופא.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה לעשות קורס מדריכי כושר זה רעיון מוצלח?
להיות מדריך כושר זו עבודה מרתקת במיוחד וזו עבודה שאפשר לשלב בה גם פעילות בתוך חדר הכושר עצמו וגם...
קרא עוד »
מאי 29, 2013
איך לבחור צעצועים לתינוקות בהתאם לשלב ההתפתחותי?
צעצוע הוא כלי למלא את הזמן, הוא נועד להעסיק את הפעוט ולמלא לו את הזמן בעשייה. אבל למען האמת זה הרבה...
קרא עוד »
ינו 09, 2022
איך תוכלו לשמור על המזרן שלכם לאורך זמן?
המזרון הוא אחד הגורמים החשובים ביותר בחדר השינה. אם אתה לא מטפל בזה וזה הופך לא נוח, אז זה עלול לגרום...
קרא עוד »
יונ 23, 2022