תביעות סיעוד – ככה נוכל לממן את הטיפול בצורה טובה

תביעות סיעוד

כל מי שיש לו קרוב מבוגר, קרוב שנזקק לטיפול סיעודי, יודע עד כמה טיפולים אלה יכולים להיות יקרים, יכולים להיות ממושכים וקשים, וידרשו הרבה מאוד כוחות והרבה מאוד משאבים מבני המשפחה.

כידוע, טיפול סיעודי הוא חד כיווני, כלומר, אנשים לא מתאוששים ולא משתפרים ממצב סיעודי, במקרה הטוב, הם נשארים באותה נקודה, במקרה הרע, דבר שקורה בדרך כלל, המצב שלהם מתדרדר. מצב סיעודי מוגדר כידוע, כמצב בו אדם לא יכול לטפל בעצמו והוא זקוק לעזרה וטיפול של אחרים בכל דבר, החל מניידות, אוכל, לבוש או כל פרט קטן אחר שקשור כך או אחרת, לתנאי המחייה.

מאחר ומדובר על עלויות מאוד מאוד גבוהות, אז מרבית האנשים דואגים שיהיה להם ביטוח סיעודי מראש, מעבר לכך שהם יקבלו קצבה חודשית או עזרה אחרת מטעם ביטוח לאומי. אך בשני המקרים, על מנת שיוכלו ליהנות ממה שמגיע להם, אז הם צריכים לשכור את שירותיו של עו"ד שמתמחה בתביעות סיעוד וידע לייצג אותם מול אותם גורמים.

כיצד מתבצעת תביעת סיעוד

ברמת העיקרון, אין הבדל בין תביעת סיעוד לתביעות ביטוח אחרות שקשורות לנזקי גוף ונפש. ההבדלים היחידים טמונים בכך, שבמקרה סיעודי התביעה מתבצעת על ידי קרוב משפחה שמגיש בשם המבוטח את התביעה, מאחר והוא עצמו לא יכול לעשות זאת. כמו כן, במקרה של תביעת סיעוד, הרי שנדרש לספק הוכחות מסוימות, והן כוללות גם מבחנים מיוחדים שהתובע צריך לעבור, בשביל לוודא, שאכן הוא במצב סיעודי.

חשוב להדגיש, מדובר על סיטואציה לא פשוטה אך היא הכרחית, שכן אם היא לא תתבצע כמו שצריך, אזי שהמשפחה תצטרך לשאת בעול ההוצאות בעצמה ולבדה.

לעוד מידע, בקרו באתר http://www.ub-law.co.il/

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
החלקת שיער ביתית
אמנם לתלתלים יש המון חן, וגם שיער מקורזל או מסולסל יכול להיות שובה לב, אבל במקרים רבים בעלות שיער...
קרא עוד »
יול 02, 2017
אנימל סנטר באשדוד: כל החיסונים במחירים משתלמים
רוצים לשמור על בריאות חיית המחמד שלכם ולמנוע מצב של הידבקות לא רצויה במחלות? תוכלו לעשות חיסון לכלב...
קרא עוד »
מאי 20, 2018
טיפול בנימי דם בפנים
העור שלנו רגיש מאוד, בכל פעם שאנו מסתכלים במראה יכולים לצוץ לנו 'הפתעות' חדשות שיוצרות לנו מראה שונה...
קרא עוד »
ספט 11, 2017