מחלקה סיעודית בהרצליה – ככה בוחרים נכון

מחלקה סיעודית בהרצליה

בחירת מחלקה סיעודית טובה עבור אבא/ אמא, או כל קרוב משפחה היא מטלה לא פשוטה. בבחירת דיור מוגן/ בית אבות או מחלקה סיעודית להורים: אנחנו כילדים, חווים כאב לא נעים שמגיע עם ההכרה כי ההורה החזק שלנו הפך לחלש וכעת הוא יותר חשוף למחלות וכבר אינו חזק ובריא כמו שהיה. במקרים כאלה חשוב כי שההורים שלנו יזכו לטיפול הטוב ביותר שיש, ממש כמו זה שהם סיפקו לנו כשהיינו ילדים. לכן חשוב לבחור מחלקה סיעודית טובה ומקצועית לשיכון ההורה הקשיש. 

אז כיצד בוחרים?

כפי שרבים כבר יודעים, בתי אבות בישראל ומחלקות סיעודיות לא חסר, בעוד שכול מקום שבו תרצו לשכן את ההורים חייב להיות מאושר על ידי משרד הבריאות ומומלץ על ידי דיירים וילדים להורים שחוו את המקום. מלבד זאת, מחלקות סיעודיות חייבות להיות מקצועיות ומאובזרות בכול הציוד הרפואי המתאים ולאפשר טיפול רצוף של צוות מנוסה ומקצוע שיודע לטפל בקשישים שעברו אירוע מוחי, ניתוח קשה, התקף לב, או כל מחלה נוירולוגית או פיזית אחרת. בכך אפשר לשמור על הבטיחות של האדם האהוב. 

בחירת דיור מוגן קרוב למשפחה

לשכן הורה בדיור מוגן זאת החלטה לא קלה שחייבת להתקבל תוך הסכמתו של ההורה הקשיש והסכמה של שאר בני המשפחה. במידה ואינכם בטוחים האם כדאי לבצע צעד כזה- כדאי להתייעץ עם רופאו של הקשיש ועם עובדים סוציאליים שיכולים לספק לכם עצה טובה ודרך נכונה להגיע להחלטות. כאשר החלטתם לשכן הורה במחלקה סיעודית, רצוי לבחור מקום איכותי שקרוב למקום המגורים שלכם. לדוגמא: אם אתם גרים באזור המרכז, מחלקה סיעודית בגיל פז בכפר סבא למשל תהיה מושלמת! משום שהיא מספקת דיור מוגן עם חניה, אזור שקט למגורים ואיכות חיים.

בחירת דיור מוגן על פי ניקיון, ניסיון והגיון

בחרו מחלקה סיעודית על פי האיכות שהיא מציעה. בחרו מקום שיכול להציע את כל ההשגחה הדרושה על ההורה הקשיש ואת כלל הטיפולים הנדרשים. שימו לב כי המקום נקי ומסודר וכי הוא מציוד בציוד רפואי מתאים. בעזרת ההיגיון בחרו דיור מוגן שיתאים גם לאנשים שנמצאים במצב סיעודי, כך שתבטיחו את שלומו של ההורה הקשיש ותספקו לו איכות חיים בכול מצב ובכל גיל. בהצלחה! 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול בדיכאון
טיפול - דיכאון קליני טיפול בדיכאון כולל בדרך כלל שילוב של עזרה עצמית, טיפולים בדיבור...
קרא עוד »
אוג 28, 2022
איך להבטיח את שלום ילדיכם בבית
מן הרגע בו אנחנו נעשים הורים כל הורה פועל בכל דרך אפשרית כמעט על מנת להציע לילדים שלו את החיים הכי...
קרא עוד »
אפר 17, 2016
תובנות חיוניות על עדשות מולטיפוקל
עדשות מולטיפוקל חוללו מהפכה בדרך שבה אנו נותנים מענה לצרכים חזותיים מגוונים, במיוחד עבור אנשים עם...
קרא עוד »
אפר 04, 2024