בהלת הקורונה: כך תשמרו על עצמכם!

בהלת הקורונה

שנת 2020 עדיין בתחילתה אך כבר עכשיו ברור, שהשנה הזו תירשם בספרי ההיסטוריה, כשנת הקורונה. הנגיף תופס תאוצה ומשפיע על שגרת החיים שלנו באופן מהותי. זה הזמן לדעת איך לשמור על עצמנו.

מה אנחנו צריכים בשביל לשמור על עצמנו?

במאמר זה, אנחנו נציג לכם רשימה של ציוד שבעזרתו תוכלו לשמור על עצמכם ועל ילדיכם, על מנת להימנע מחשיפה לנגיף ולאנשים שנדבקו בו. את כל הציוד תוכלו למצוא בסופר פארם, ובחנויות פארם נוספות.

מסכה

משרד הבריאות הורה לאנשים לחבוש מסכה על הפנים, זאת על מנת שלא יעברו נוזלי גוף שלהם לאחרים ולהיפך. צריך להדגיש, זה אמצעי זהירות פרקטי אך הוא לא מוחלט. כלומר, אנחנו לא יכולים לצפות שהוא לבדו ימנע את החשיפה לנגיף.

ג'ל ניקוי ידיים

אחת ההמלצות של ארגוני הבריאות, המקומיים והבינלאומיים, היא לחטא את הידיים בתחילה ובסיום כל פעולה וכן לפני ואחרי שאנחנו נוגעים במכשירי חשמל או פריטים אחרים שנמצאים בשימוש הכלל. למשל, ידיות של דלתות, ארונות ומגירות, מקשים של מקלדת ועוד.

סבון לידיים

חשוב מאוד לנקות את הידיים היטב עם סבון, בין אם זה כשאנחנו מתקלחים, בין אם זה כשאנחנו מסיימים לעשות את הצרכים שלנו ובכל שלב אחר במהלך היום.

עוד דברים שיכולים לעזור לנו:

מלבד ציוד שיכול לעזור לנו, הרי שיש עוד שורה של דברים שיכולים להגן עלינו ולמנוע את חשיפתנו לנגיף.

בראש ובראשונה, אנחנו צריכים להימנע ממקומות שיש בהם התקהלויות גדולות. משרד הבריאות כבר הורה על ביטול אירועים המוניים, אך גם אנחנו צריכים להימנע מכך באופן אישי, מאחר ואנחנו לא יכולים לדעת, האם בקהל יש אנשים נגועים או כאלה שנחשפו לאנשים שנגועים, מבלי שהם יודעים מכך. שנית, אנחנו צריכים להימנע מטיסות לא הכרחיות ומעבר לזה, אנחנו צריכים להימנע מטיסות למדינות שנחשבות "מסוכנות" על פי משרד הבריאות.

לסיום, חשוב להקפיד על כך שאנחנו נמצאים במקומות מאווררים, מקומות לא סגורים, שם יש לנגיף הרבה יותר סיכוי לשרוד. בכל מקרה, אם אנחנו חשים ברע, יש לפנות באופן מיידי לבית חולים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חזייה רפואית לאחר ניתוח הקטנת חזה
כאבי גב כתוצאה מחזה גדול הם אחד הגורמים השכיחים לכאבים בגוף האדם. זה יכול להשפיע על אנשים בכל גיל...
קרא עוד »
יונ 12, 2022
אילו סגולות יש לתה ירוק?
תה ירוק הוא משקה שנצרך במשך מאות שנים בגלל היתרונות הבריאותיים שלו. זהו אחד המשקאות הפופולריים ביותר...
קרא עוד »
דצמ 07, 2022
מה הקשר בין סכרת למחלות לב?
אחת המחלות שמדאיגות ביותר את מערכות הבריאות בעולם הינה סכרת. יש המכנים את המחלה הזאת "המגפה הבאה". עם...
קרא עוד »
יונ 07, 2021