מתאמנים בבית? סט הכלים הבסיסי המומלץ בעבורכם

מתאמנים בבית? סט הכלים הבסיסי המומלץ

מתאמנים רבים אינם פוקדים את חדר הכושר באופן קבוע, ותחת זאת הם עורכים את האימונים בביתם. הפרטיות המוחלטת, לצד הנוחות והגמישות בזמני האימון ובאורכם, מקנה לאימון הביתי יתרון. במידה ותחפצו גם אתם באימונים ביתיים, חשוב שתחילה תהיו מודרכים לגבי צורת האימון. את ההדרכה תוכלו לרכוש מהפעמים שהייתם בחדר הכושר, או לחלופין משכירת מאמן אישי. עתה הגיע הזמן לרכוש ציוד ספורט ולהתאמן. הכנו לכם את סט המכשירים הבסיסי הראשוני, שאותו מומלץ שתחזיקו בביתכם.

מכשירים אירוביים

שני מכשירים חשובים מאוד בתחום האירובי הם ההליכון והאליפטיקל. ההליכון מכיל משטח שנע קדימה או אחורה, עליו עולים ומתחילים לרוץ. ניתן לכוון את המהירות ואת זווית השיפוע של המשטח, שהעיקרון הוא, שככל שהמשטח נע מהר יותר ומשופע יותר, זה מחייב אתכם לרוץ מהר יותר. מכשיר דומה נוסף הוא האליפטיקל. במכשיר זה אתם מעלים את רגליכם מעלה ומטה, בדומה לפעולת רכיבה על אופניים. ניתן לכוון את רמת ההתנגדות של הדוושות ל10 דרגות קושי.

>בדקו גם https://www.fitnessdepot.co.il/catalogdetails/ViewCatalog/clothing

אתם נוהגים לרוץ ולרכב, במסלול הליכה שמתחת לביתכם? כדאי שתדעו שהשתמשות במכשירים אלו תתרום גם בצד המקצועי: הם עוזרים לשמור על קצב ריצה אחיד, ובנוסף הם מביאים לכם נתונים על פעילותכם, באמצעות צג דיגיטלי המותקן לפניכם. כך תוכלו לדעת בזמן אמת את מספר הצעדים ואת הק"מ שצברתם, את מהירות הריצה, את זמן הפעילות, את דופק הלב ומהי כמות הקלוריות שהורדתם.

מכשירים אנארוביים

מומלץ מאוד להחזיק מזוודה המכילה סט משקולות עד משקל 15 ק"ג. באמצעות מגוון רחב של תרגילים, תוכלו לבצע חיזוק וחיטוב לכל חלקי הגוף. התחילו במשקולות בני 1-2 ק"ג, ועם הזמן ובהדרגה, השתמשו במשקולות כבדים יותר.

האימונים והמתיחות בשרירי הבטן והגב, מהווים חלק חשוב באימון. לצורך כך רכשו מזרון אימון משופע. רכשו גם את המולטי טריינר, שהוא מכשיר המשמש לתרגילים לכל חלקי הגוף.

כדאי לרכוש גם שק אגרוף וכפפות תואמות. משקל השק המומלץ הוא חצי מהמשקל של המתאמן, ובמקרה שאתם כבר ממש מקצועניים, תרכשו שק כבד יותר.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם תמי 4 שווה את זה?
השימוש במים הינו חיוני לקיומנו ובחודשים מסוימים במהלך השנה, בעיקר בחודשי הקיץ, אנו צורכים אפילו יותר...
קרא עוד »
אוק 24, 2021
איך בוחרים קרם פנים מומלץ?
כשאנחנו רוצות להעניק לחות לפנים שלנו, אנחנו רוצות שהיא תהיה מושלמת ושהמוצר שאנו בוחרות יתאים לצרכים...
קרא עוד »
נוב 14, 2022
באיזה בעיות ניתן לטפל באמצעות תקשור?
כל אחד מאתנו נתקל בשאלות מהותיות במהלך החיים. שאלות אלו לעיתים יכולות להיות גורליות במיוחד, מכיוון...
קרא עוד »
מאי 01, 2019