אימון trx – מה זה אומר?

אימון TRX

מהו אימון TRX? וכיצד אפשר לקיים אימון כזה? בשנים האחרונות הפך אימון TRX לאימון פופולארי במיוחד וזאת בעקבות היתרונות הרבים שהוא מאפשר והיכולת שלו לשרוף קלורית ולחטב את הגוף, תוך אימון שעובד על כל שרירי הגוף ביצירת התנגדות. אז מה צריך לדעת על TRX?

אימון TRX – תוצאות מושלמות בזמן קצר

אימון TRX הוא כזה שעובד על כל שרירי הליבה כאשר באמצעות רצועות מיוחדות אשר מוחזקות בתקרה ומשתלשלות מטה ניתן לבצע תרגילי כושר מסיביים תוך יצירת התנגדות והפעלת כל שרירי הגוף.

אימון זה המקום הוא אימון השייך לחיילי המארינס והוא זה אשר מאפשר לחיילים לעבוד על חיזוק הגוף וכושר שיא, כאשר כעת שהאימון אומץ על ידי אנשים פרטיים ומאמנים בכל העולם, ישנם לפחות 500 סוגי תרגילים המבצעים בזמן האימון אשר עוזרים לחזק מגוון שרירים ביניהם: שרירי בטן, שרירי גב, שריר רצפות האגן, שרישי הרגליים החזה ושלל שרירים בגוף.

מדוע האימונים כה פופולאריים

אימוני TRX הם כאלה שמקנים את היכולת לקבל תוצאות מהירות בחיטוב הגוף בעיקר כאשר הם מאתגרים את מערכות השרירים ועובדים על קאורדינציה גם לאחר אימון הגוף אשר ממשיך להתחזק ולשרוף קלוריות.

היכן לומדים TRX?

אימונים כאלה נעשים בקבוצות קטנות והם מועברים על ידי מדריכי כושר מקצועיים בסטודיו לחיטוב ועיצוב הגוף כמו גם במכוני כושר או באמצעות אימונים אישיים. בנוסף, רצועות הtrx הן כאלה שזקוקות להתקנה מיוחדת וחיבור אל התקרה ולכן לרוב השיעורים מועברים במכוני כושר שם ישנם רצועות TRX.

ומה עושים אם רוצים להתאמן לבד?

כדי להתאמן לבד מומלץ לרכוש רצועות TRX מיוחדות מחנויות מקוונות המתמחות בתחום אביזרי הספורט. לאחר הרכישה יש לשים לב להוראות ההתקנה ולהתקין את הרצועות בצורה הבטוחה מכל ולפי ההוראות.

כעת שהרצועות מותקנות חשוב בתחילת הדרך להיעזר במאמן אישי או בסרטוני הדרכה למתחילים. עוד מומלץ להתחיל את האימונים בהדרגתיות עם מנת שתהליך יתחיל בצורה נכונה ובטוחה.

לסיכום, אימוני TRX מתאימים שלל סוגי האוכלוסייה והם מתאימים בעיקר למי שרוצה לעבוד על כל שרירי הגוף תוך הורדה במשקל והפעלת השרירים בעוצמה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך להוריד את הבטן
לא אחת מתאמנים רבים ניגשים אלי או שולחים לי הודעות וכל מה שבא להם לדעת זה- איך להוריד את...
קרא עוד »
אפר 13, 2022
ניתוח אורטוגנטי
ניתוח אורטוגנטי הוא ניתוח לכל דבר, כולל בדיקות מעמיקות, טיפולים מקדימים ואשפוז. כל מי שנקבע תור...
קרא עוד »
יונ 19, 2017
תשושי גוף – מי עונה להגדרה הזו?
אם יצא לכם בעבר להיכנס לבית אבות לתשושי גוף ולהתבונן בשילוט, מן הסתם ראיתם את ההגדרה הזו של תשושי גוף....
קרא עוד »
מרץ 17, 2022