זה הסיבה למה חשוב לנגב ידיים אחרי שטיפה

למה חשוב לנגב ידיים אחרי שטיפה

ניגוב ידיים לאחר שטיפתם הינה פעולה קריטית אשר משפיעה באופן ישיר על יעילות השטיפה כולה. כלומר, במידה ותשכילו לשטוף ידיים עם סבון לפני כל פעולה היגיינית כזו או אחרת אך לא תקפידו על ניגוב הידיים, יתכן כי יעילות הפעולה שלכם תרד משמעותית, קראו בהרחבה גם באתר http://www.promotion-il.co.il. לא מעט חיידקים ולכלוכים מוצאים את מקומם יל ידינו כאשר הן רטובות. הרטיבות מושכת ומדביקה לא מעט לכלוכים שונים ליידינו כך שהניקיון שלנו בשטיפת הידיים עם הסבון הופך לא יעיל כלל

ניגוב הידיים הוא חלק בלתי נפרד משטיפת ידיים יעילה

על כן חשוב להכיר בעובדה כי נוזלים על ידינו גורמים בהכרח לפגיעה ברמת ההיגיינה של ידינו. הקפידו על ניגוב ידיים לאחר שטיפת הידיים והצליחו להימנע מלא מעט לכלוכים שונים אשר נמצאים בדרכם לידיים הרטובות שלכם. אנשים רבים אשר כלל לא מקפידים על ניגוב הידיים עושים את פעולת השטיפה כבר שנים ארוכות ללא יעילות כלל.

רבים לא מקפידים

פעולת הניגוב אינה מצריכה מאיתנו מאמץ כלל. אנו כבר נמצאים בעמדת השטיפה, כל שעלינו להקפיד לעשות זה לנגב את ידינו בנייר או מגבת לבחירה. חשוב לציין כי במידה והמגבת עומדת רטובה זמן רב ליד עמדת השטיפה, ייתכן שאף היא מלאה בלכלוכים שונים אשר עלולים להביא לידי לכלוך הידיים שלנו בעת הניגוב.

ניגוב עם מגבת נקייה ויבשה – עשו זאת נכון!

לכן, במטרה להצליח לשטוף את הידיים עם סבון ברמת היעילות הגבוהה ביותר (קחו דוגמא) קיימת חשיבות רבה להקפיד הן על שטיפת הידיים עם סבון והן על ניגוב הידיים עם נייר או מגבת נקייה ויבשה. כל פעולה אחרת תהפוך את פעולת הרחיצה שלנו להרבה פחות יעילה עד כי פעמים רבות היא אף עושה את הפעולה ההפוכה. לא מעט אנשים אשר אינם מקפידים על שלושת השלבים לעיל, מוצאים את עצמם מבצעים חצאי פעולות אשר גורמות ללכלוך יותר מאשר לניקיון.

הקפידו על שלושת השלבים שצויינו לעיל ורק כך תצליחו להגיע לכל פעולה היגיינית כאשר הידיים שלכם נקיות לחלוטין ברמה הגבוהה ביותר.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קופונים למסעדות בריאות ובתי קפה – מדוע זה פתרון נפלא
אם אתם בקטע של בריאות, וחובבים מסעדות, תשמחו לדעת שתוכלו למצוא קופונים למסעדות ובתי קפה, חלק שמים דגש...
קרא עוד »
נוב 12, 2015
מהו תהליך השבחת זרע?
זוגות המתקשים להיכנס להיריון מתבקשים לבצע בדיקות שונות כדי לברר את מקור הבעיה. כחלק מהבדיקות, יתבקש...
קרא עוד »
פבר 28, 2021
קרע לברום בכתף – שיטות טיפול מומלצות
אם גם אתם עוסקים בפעילות ספורטיבית, ואולי אתם ספורטאים תחרותיים, אתם חשופים ליותר פגיעות פיזיות. אחת...
קרא עוד »
אפר 02, 2022