האם יש משהו יותר טוב מאלטרוקסין לבלוטת התריס?

אלטרוקסין לבלוטת התריס?

בלוטת התריס היא הבלוטה הגדולה ביותר שקיימת בצוואר שלנו והיא מפרישה הורמונים. ברגע שיש תת פעילות בבלוטה, קרי פעילות נמוכה יותר ממה שאמורה להיות, אזי שהיא תפריש כמות קטנה יותר של הורמונים מה שעלול לפגוע בחילוף החומרים שמתקיים בגוף שלנו. תופעה זו היא שכיחה מאוד בקרב נשים וכן בקרב קשישים, ומי שמתמודד איתה, לרוב נאלץ להתמודד איתה כל החיים באופן כרוני.

ישנן סיבות שונות מדוע יש בעיה בבלוטת התריס, למשל, נשים רבות מתמודדות עם הבעיה אחרי לידה (במקרה כזה הבעיה תחלוף אחרי מספר חודשים), יש מי שמתמודד עם הבעיה עקב סיבות רפואיות שונות, מחלות כאלה ואחרות, דלקות, ניתוחים מהעבר, תופעות לוואי של תרופות, וכן מסיבות מולדות.

במשך השנים נוצרו טיפולים שונים שנועדו לעזור למטופלים אשר מתמודדים עם בעיה זו, בין היתר מתוך הבנה שהיא עלולה להחריף, מה שאומר בעצם שהמטופל ימצא את עצמו עם חילוף חומרים בצורה מאוד לא יציבה, לא טובה, מה שכמובן עלול להיות מסוכן בצורות שונות.

האם אלטרוקסין יכול לעזור והאם יש משהו טוב ממנה

אחת התרופות הנפוצות והשכיחות ביותר לטיפול בבעיה בבלוטת התריס היא אלטרוקסין או יוטירוקס בשם הנוסף. מדובר על תרופה שמסופקת על ידי רופאים רבים, בכל קופות החולים, עבור מטופלים שמתמודדים עם בעיה באזור זה. צריך לומר, הרבה פעמים, מטופלים שנאלצים לקחת את התרופה, נדרשים לקחת אותה כל החיים.

לכן עולה שאלה, האם למרות שהתרופה מומלצת, יש אפשרויות אחרות. התשובה היא כן. יש רופאים ומטפלים שממליצים דווקא על שינוי בתזונה וכן פעילות ספורטיבית בשביל להיגמל מהתרופה וכן בשביל ליהנות מתחליפים הרבה יותר איכותיים וטובים מתרופה זו, בין היתר בשביל לספק הורמון אמיתי ולא סינטטי כפי שהתרופה מציעה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה רדיו כירורגיה?
רדיו כירורגיה, היא הליך המשתמש בקרינה ממוקדת מדויקת מאוד במינונים גדולים, זאת בכדי להרוג גידול...
קרא עוד »
ינו 29, 2021
מיינדפולנס למתחילים
מיינדפולנס קיים כבר אלפי שנים, אבל הוא מתגלה יותר בשנים האחרונות. מיינדפולנס, פועל כדי לחדד את הריכוז,...
קרא עוד »
ינו 13, 2022
סרום לשיקום פרווה של כלבים
סרום לשיקום פרוות של כלבים הינו מוצר מהפכני המסייע בשיקום פרוות הכלבים. זהו מוצר טבעי ובטוח שניתן...
קרא עוד »
מאי 03, 2023