איך עושים שימוש בדפיברילטורים?

לא כמו השם שלהם, הדפיברילטורים הם מכשירים שדי קל לתפעל. למעשה, כל כך קל לתפעל אותם שאין כל צורך באימון עליהם, כל היופי בהם הוא שהם יגידו לכם בדיוק מה לעשות. תפקידו של הדפיברילטור הוא לגרום ללב שוק שיאפשר לו לחזור חזרה לקצבו הרגיל.

אנחנו מתכוונים לזה כשאנחנו אומרים שהשימוש בדפיברילטורים הוא קל, בואו תראה עד כמה

בראש ובראשונה, יתרון גדול לדפיברילטור הוא שגם אם תניחו את כפותיו על חזה אדם ותבקשו מהמכשיר לתת שוק חשמלי, המכשיר ידע לבד לזהות האם יש צורך בשוק חשמלי או לא. כך, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם לא מסכנים אף אדם.

אם נתקלתם באדם חסר הכרה שלא מגיב ולא נושם או לא נושם בקצב רגיל, הוא נמצא בדום לב. זה יהיה חיוני לפעול במהירות זאת כיוון שליבם כבר לא מזרים דם למוח ולשאר הגוף. הפעולה הראשונה שלכם תהיה להתקשר למד"א ולהתחיל בהליך החייאה. מד"א צריכים להיות בדרך כאשר אתם מתפעלים את המקרה.

בעזרת מד"א, תוכלו להבין מה לעשות, איפה ללחוץ ואיך לתפעל את האירוע. כמו כן, אם יהיו רחוקים מכם יוכלו לאתר עבורכם את הדפיברילטור הקרוב ביותר אליכם. במידה ויש איתכם עוד אנשים, בקשו מאחד מהם ללכת ולהביא אותו. אם אתם תוהים היכן יכול להיות דפיברילטור, תופתעו לגלות שמשרדים רבים, מסעדות רבות ובכלל עסקים ציבוריים מחזיקים דפיברילטורים על כל צרה שלא תהיה.

לאחר שהשגתם את הדפיברילטור, תוכלו בעזרתו לחדש את הדופק וכמו שהזכרנו קודם, הוא יפיק שוק חשמלי רק אם יראה לנכון. כף אחת של הדפיברילטור תניחו מעל הלב באזור החזה ואת הכף השני מתחת ללב באזור המותן. כך, הדפיברילטור יגיע אל הלב משני הכיוונים במתן השוק. חשוב להזכיר שבמתן השוק החשמלי אסור לכם לגעת באותו אדם המקבל את השוק. חשמל זה חשמל.

לסיכום,

אם נתקלתם באדם שאיבד את הכרתו ואינו נושם, דפיברילטור יכול להיות ההבדל בין חיים ומוות. עכשיו, אתם יודעים איך משתמשים בדפיברילטור ותתמודדו עם מצב כזה. התקשרו למד"א, בצעו החייאה וחפשו את הדפיברילטור הקרוב.

למידע נוסף , בקרו באתר "איפה דפי": https://med-man.co.il/

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איזה טיפול להסרת כתמי פיגמנטציה בעור יתאים לי?
על מנת לדעת איזה טיפול אתם צריכים , אתם חייבים לאבחן את סוג הפיגמנטציה ע"י רופא מומחה מקצועי. רק לאחר...
קרא עוד »
אוג 27, 2015
איך מתבצעת התאמת מדרסים רפואיים לכף הרגל?
אנשים שזקוקים למדרסים מודעים היטב לכך שמדובר על תחום כמעט אינסופי. למעשה, היום זה כבר ברור יותר מאי...
קרא עוד »
נוב 08, 2020
מחלות המעי וההתמודדות איתן
מתוך מחלות שונות שעלולות לפגוע במעי ולהפריע לתפקודו, ישנה מחלה שנקראת קרוהן, וההתמודדות איתה דורשת...
קרא עוד »
יונ 17, 2015