הסרת קעקועים בלייזר – מה חשוב לדעת?

הסרת קעקועים בלייזר

הקעקוע הישן המעטר את גופכם אינו תואם עוד את אורח חייכם? זה הזמן לדעת הכול על טיפולי הסרת קעקועים בלייזר.

הסרת קעקועים בלייזר הוא למעשה הליך טיפולי המיועד לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין להסיר את הקעקוע הישן המעטר את גופו. הליך טיפולי זה מיושם כיום באמצעות מכשירי לייזר שונים שהמתקדם והמשוכלל ביותר מביניהם הוא מכשיר ה-FOTONA QX MAX באמצעותו ניתן להסיר את כל סוגי הקעקועים, לרבות, קעקועי צבע מורכבים וקעקועים המתפרסים על פני אזורי גוף נרחבים.

חשוב לציין שמשכו של ההליך הטיפולי נקבע בהתאם לאזור המקועקע בגוף, עומק הקעקוע, מספר הצבעים המרכיבים את הקעקוע וגילו ומצבו הפיזי של המקועקע. ברוב המקרים, טיפול להסרת קעקוע קטן יחסית בלייזר מיושם במסגרת הליך טיפולי המורכב מ-3 עד 7 טיפולים קצרים ואילו טיפול להסרת קעקועים גדולים ומורכבים המשלבים בתוכם מספר צבעים מיושם במסגרך הליך טיפולי המורכב מ-7 עד 15 טיפולים.

הסרת קעקועים בלייזר – עד כמה זה בטוח?

בדומה לכל מכשיר לייזר אחר המשמש למטרות קוסמטיות כאלו ואחרות כגון: הסרת שיער בלייזר, גם מכשירי הלייזר המשמשים למטרות הסרת קעקועים , חייבים להיות מאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי. מכשיר ה-FOTONA QX MAX, הנחשב למכשיר הלייזר המתקדם ביותר בעולם לטיפולי הסרת קעקועים, הינו מכשיר לייזר המאושר גם על ידי מנהל התרופות האמריקאי וגם על ידי משרד הבריאות הישראלי.

מכשיר ה- FOTONA QX MAX, מאפשר לכם ליהנות מהסרה מוחלטת של הקעקוע וזאת ללא הותרת סימנים או צלקות על פני שטח העור. יחד עם זאת, חשוב לציין שפעולת הלייזר עלולה לגרום לאי – נוחות ותחושת כאב במהלך הטיפול, ולכן, מומלץ לעשות שימוש במשחה מאלחשת בטרם תחילת כל טיפול להסרת קעקועים.

הסרת קעקועים בלייזר – עלויות הטיפול

הסרת קעקועים בלייזר הינו הליך טיפולי הנמשך עד להסרה מוחלטת של הקעקוע, ולכן, תעריפי הטיפול נקבעים בהתאם להיקף הטיפולים הנדרשים וזאת בהתאם לגודלו ומורכבותו של הקעקוע. לקבלת הצעת מחיר להסרת קעקועים בלייזר באמצעות מכשיר ה-FOTONA QX MAX  לחצו כאן.

הסרת קעקועים בלייזר – כיצד זה קורה?

מכשיר הלייזר שולח קרן לייזר העוברת דרך השכבה החיצונית של העור וחודרת אל שכבת העור בו מצוי חומר הקעקוע. פעולה זו, מאפשרת לאנרגיה של קרני הלייזר לפורר את חומר הצבע ממנו מורכב הקעקוע ובכך לאפשר לתאי הגוף לסלק את החומר. מכשירי לייזר רגילים המשמשים להסרת קעקועים, יודעים להתמודד אך ורק עם קעקועים בעלי צבע אחד ואילו מכשיר ה-FOTONA QX MAX הנחשב למכשיר הלייזר המתקדם ביותר בעולם, יודע להתמודד גם עם קעקועים צבעוניים וזאת הודות ליכולות המכשיר להתאים את אורך הגל של הלייזר לכל אחד מהצבעים המרכיבים את הקעקוע באופן נפרד.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה רפואה משולבת
בשנים האחרונות, תחום הבריאות עד להתעניינות גוברת ברפואה משולבת, המפגישה בין טיפולים רפואיים...
קרא עוד »
יול 10, 2023
עיצוב בסלע למצבה
עיצוב סלע לקברו של אדם אהוב הוא דרך חשובה לכבד ולזכור אותם. זו יכולה להיות מחווה משמעותית שמביאה נחמה...
קרא עוד »
ינו 18, 2023
 לימודי פסיכותרפיה – יתרונות רבים
  כבר שנים רבות שכל מי שעוסק בתחום הגוף והנפש של האדם מאמין שיש קשר בין השניים, ולכן זה לא מפתיע...
קרא עוד »
יונ 23, 2014