התרופות שלכם חשובות לכם? קנו מקרר תרופות!

מקרר תרופות לנדרס

אחת הבעיות בהן נתקל כל מי שעושה שימוש בתרופות שונות שיש לשמור בקירור כאשר הוא מעוניין לטייל בחו"ל – היא כיצד לשמור על התרופות באופן הטוב ביותר בזמן המסע. בעבר זה לא היה פשוט עבור חולי  סוכרת למשל או עבור נשים במהלך טיפולי הפוריות לצאת לחופשה בחו"ל – אך כיום הודות למתקני הקירור הניידים שמופעלים באמצעות סוללות, קושי זה כבר שייך לנחלת העבר.

עם זאת, הבעייתיות של אחסון התרופות בקירור לא נעלמת לאחר החזרה לארץ. במידה ואתם נוטלים תרופות שדורשות אחסון בקירור באופן קבוע, נראה שהגיע הזמן לרכוש מקרר תרופות איכותי.

אילו תרופות דורשות אחסון בקירור?

ישנו מגוון רחב ביותר של תרופות שיש לשמור בקירור וישנו גם מגוון של תרופות ששמירה בקירור מאריכה את חיי המדף שלהן. חשוב לציין שיש תרופות מסוימות שאין לאחסן בקירור ולכן אל לכם לאחסן בקירור כל תרופה באופן אוטומטי מבלי לקרוא את העלון לצרכן לפני כן. מפאת קוצר היריעה נזכיר כעת רק מספר תרופות שיש לאחסן בקירור על מנת לסבר את האוזן.

  • רמיקייד – רמיקייד היא תרופה שמשמשת לטיפול במספר מחלות שביניהן דלקת מפרקים שיגרונית, קרוהן פעילה ופסוריאזיס. את התרופה יש לאחסן בטמפרטורה של 2-8 מעלות צלזיוס.
  • יומירה – תרופה נוספת שמיועדת לטיפול בחולי קרוהן, פסוריאזיס ודלקת מפרקים שיגרונית. התרופה רגישה במיוחד לחום וצריכה להישמר בקירור עד כחצי שעה לפני ההזרקה.
  • אלטרוקסין – טיפות המיועדות לטפל בזפקת, בחוסר איזון של הורמון בלוטת התריס ועוד. בניגוד לטבליות, אחסון של טיפות האלטרוקסין בטמפרטורת החדר עלול להביל לשינוי במבנה הכימי של התרופה ולנטרול הפעולה שלה.
  • פרגניל – תרופה המכילה הורמון נשי שמיועד להשרות ביוץ. התרופה ניתנת לנשים שנמצאות בטיפולי פוריות ומחייבת אחסון בקירור.

היתרונות של מקרר תרופות ביתי

היתרונות של מקרר תרופות ביתי רבים מספור. להלן כמה מהם על קצה המזלג:

  • כאשר מניחים תרופות במקרר הביתי, חשוב להבין שתנאי העבודה של המקרר לא מאפשרים שמירה על טמפרטורה יציבה וקבועה. הדלת של המקרר הביתי נפתחת לעתים קרובות ותכופות ובעקבות זאת הטמפרטורה הפנימית של המקרר משתנה. לפיכך אחד היתרונות של מקררי התרופות בא לידי ביטוי בטמפרטורה היציבה כיוון שהדלת לא נפתחת לחינם.
  • יתרון נוסף של מקרר תרופות ביתי הוא שאין סכנה של זיהום התרופות או המזון. מאחר ובמקרר התרופות נשמרות אך ורק תרופות, אין שום סיכוי לאינטראקציה שעלולה להיות מסוכנת בין מוצרי מזון או משקאות לבין התרופות.
  • בנוסף יש לציין כי מאחר ויש להרחיק ילדים מהתרופות, מומלץ ביותר שלא לאחסן את התרופות שדורשות קירור במקרר הביתי. על ידי רכישה של מקרר תרופות קומפקטי ניתן לאחסן את התרופות בקירור ולמקם את המקרר בחדר השינה של ההורים למשל, הרחק מהישג ידם של הילדים.
  • המקררים המודרניים שמיועדים לאחסון של תרופות שקטים מאוד ועלותם נמוכה מאוד יחסית.

 למידע נוסף: מקררי תרופות לנדרס

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה כדאי לעשות יוגה על בסיס קבוע
  אנשים רבים בכל רחבי העולם אימצו את היוגה "אל חיקם" ומתרגלים יוגה על בסיס קבוע במשך שנים ארוכות....
קרא עוד »
מאי 26, 2014
תאונות אופניים חשמליים
היום ניתן לשמוע יותר ויותר על תאונות אופניים חשמליים, היות וכמות האופניים החשמליים על כבישי הארץ רק...
קרא עוד »
ינו 05, 2021
מהו תהליך השבחת זרע?
זוגות המתקשים להיכנס להיריון מתבקשים לבצע בדיקות שונות כדי לברר את מקור הבעיה. כחלק מהבדיקות, יתבקש...
קרא עוד »
פבר 28, 2021