סיגריה אלקטרונית- כי בריאות היא לא רק סיסמה ריקה

סיגריה אלקטרונית

העולם הולך ונעשה בריא יותר וזו כבר כמעט עובדה מוגמרת. מי שמביט סביבו יראה פחות ופחות מעשנים ויותר ויותר אנשים שמודעים לצורך לסגל לעצמם אורח חיים בריא. השמירה על אורח חיים בריא אינה רק סיסמה ריקה ובמבט לאחור ניתן לטעון שהיא חוללה שינוי במודעות לבריאות בכל העולם. אחת הדוגמאות לכך היא העלייה המשמעותית בביקוש לסיגריות אלקטרוניות.

סיגריה אלקטרונית נכנסה לחיינו בשנים האחרונות ביתר שאת כחלק מהצורך של אנשים רבים להיגמל מההרגל המיותר- עישון, ומול הקושי המשמעותי שמתארים מעשנים כבדים להיגמל מההרגל המגונה. אם נחשוב על זה לרגע, הרי שמדובר על התניה חברתית יותר מאשר על צורך פיזי. המשמעות היא שמה שצריכים מעשנים הוא חוויה שתהא דומה לפעולת העישון ולא בהכרח את פעולת העישון עצמה.

אז מה מיוחד כל כך בסיגריה אלקטרונית?

בצורתה היא דומה לסיגריה רגילה והיא מעניקה למשתמש בה את חווית העישון ללא הנזקים הברורים והנלווים לעישון. בשונה מסיגריה רגילה סיגריה אלקטרונית מכילה ניקוטין נוזלי שבצורתו הטהורה אינו מסרטן ומכאן הבטיחות בשימוש בה. הניקוטין מתחמם על ידי סוללה חשמלית שהופכת אותו לאדים שמנדפים מהסיגריה את החום.

כחלק מהחידושים בתחום ניתן למצוא כיום נוזלי מילוי של סיגריות אלקטרוניות שאינם כוללים ניקוטין כלל וכלל. אלה הן הסיגריות הצמחיות שבתהליך שנקרא התאיידות ומופעל באמצעות שאיפה של המשתמשים  נוצרת חוויה שמדמה את חווית העישון כתחליף בריא וללא תופעות לוואי.

כמתבקש סיגריות צמחיות מתבססות על צמחים בלבד ולא מכילות ניקוטין, ומכאן היתרון הבריאותי שלהן. היותן טבעיות לגמרי מאפשרת למי שמבקש להיגמל מעישון לעשות זאת בצורה הדרגתית וללא תסמיני הגמילה- אכילת יתר, נדודי שינה, עצבנות ועוד. ניתן לבחור את סוגי הצמחים בהתאם לטעם אישי וליהנות מפתרון ידידותי לבריאות ולסביבה, מבלי להיכנס לתהליך גמילה מורכב.

בטיחות השימוש

כאמור זהו תחום מתפתח וכחלק מהניסיון להסדיר את התחום תעשיית הסיגריות האלקטרוניות בישראל ובשאר מדינות העולם נמצאת בתהליכי הסדרה ומיצוב תקנים. כך או כך, ברור לכל שסיגריה אלקטרונית חייבת להיות איכותית וכזו שנבדקה על ידי הגורמים המוסמכים, בעיקר משום שהתחום נמצא בימים אלו בשלבי האסדרה הסופיים. מהטעם הזה חשוב לרכוש סיגריות אלקטרוניות מחברה מקצועית ואמינה שתספק לכם מוצר בריא שאינו מזיק לבריאות.

מי אנחנו

חברת נאו אייר עוסקת בייבוא סיגריות אלקטרוניות ומוצרים נלווים באיכות גבוהה מאנגליה. מוצרי החברה מאושרים על ידי ארגון הבריאות העולמי ולפיכך עומדים בתקנים המחמירים ביותר ואינם מהווים סכנה לשימוש על ידי בני אדם.

לקוחות החברה יכולים ליהנות משפע מוצרים וטעמים משובחים שנמהלים ביחס מדויק ברכיבי הטעם והריח שמדמה את פעולת העישון באופן מדויק, ללא הסכנות הבריאותיות. באתר האינטרנט של החברה ניתן לקבל מידע לגבי המוצרים ולבחור את הסיגריה האלקטרונית המתאימה עבורכם במילוי המתאים לפי טעמכם. הרכישה באתר באמצעות כרטיס אשראי והיא מאובטחת לחלוטין.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
היכן הכי כדאי לעבור השתלת שיניים ברחובות?
שיניים הם מרכיב חשוב ביותר בחיינו ורק מי שסבל מכאבי שיניים יגיד לכם עד כמה מדובר בבעיה חמורה המשפיעה...
קרא עוד »
מאי 30, 2018
תקלות בהליכון – סוגי תקלות והפיתרון
ההליכון הפך בשנים האחרונות לאחד הכלים הפופולריים והמוכרים ביותר הקיימים בעולם אשר רבים הם הלקוחות...
קרא עוד »
ינו 10, 2021
אקסטרים גיינר אבקת חלבון
בשנים האחרונות חלה מודעות מאוד מפותחת לכושר גופני ולבריאות. אנשים במגוון גילאים פוקדים את חדר הכושר...
קרא עוד »
ינו 27, 2013