איך לא להרוס את הציפורנים?

איך לא להרוס את הציפורנים?

חשוב לנו לשמור על מראה מטופח ונאה, אבל מה לעשות ולא תמיד כל הטיפולים הקוסמטיים עולים בקנה אחד עם הבריאות שלנו? אכן מצב שמעמיד אותנו בדילמה. אנחנו רוצות לטפח את הציפורניים ויחד עם זאת לא לגרום לעצמנו לנזקים חמורים שאי אפשר לתקן אותם. אז נכון, הטיפולים השונים גורמים לנזקים, אבל יש מה לעשות כדי למנוע אותם או לפחות להפחית תופעות לא נעימות.

הפוגות בין הטיפולים הקוסמטיים

הציפורניים שלנו צריכות להיות גם חשופות לעיתים. לנשום אוויר בלי מעטה של שכבת לק שחוסמת להם את החמצן. לכן עם כל הרצון הטוב ליהנות ממראה מטופח בכל עת מומלץ לנו לקחת הפוגה של שבועיים מפעם לפעם. בשבועיים אלו הציפורניים שלנו אולי לא תהיינה צבועות, אבל תהיה להן ההזדמנות להזין את עצמם בכל מה שחשוב. ההמלצה היא למרוח בתקופה זו חומרים מזינים שיעזרו לציפורניים שלנו להשלים את כל מה שהיא מחסירה כשהיא מחושה בלק ג'ל.

>קראו על לק ג'ל לציפורניים הטבעיות

העור העדין מתחתית הציפורניים

בחלק התחתון של הציפורן יש לנו שכבת עור דקיקה. במהלך ההכנה למריחת הלק נוטות רוב הקוסמטיקאיות להסיר את שכבת העור הזו. אבל שימי לב לכך שמדובר על פעולה בלתי רצויה. מוטב כי הלק ג'ל יהיה טיפה פחות מושלם, ובלבד שלא לגעת בעור הדק המדובר. העור הזה מגן על הציפורן ושומר עליו מפני תופעות שונות.

סטריליזציה במהלך הטיפול

אולי לא צריך לומר זאת, אבל כאשר מבצעים את הטיפול אצל קוסמטיקאית עלולים להיחשף לחיידקים או פטריות שנותרו למזכרת במקום ממטופלות קודמות. לכן חשוב מאוד לוודא כי מבצעים תהליכי סטריליזציה בין טיפול לטיפול וכך למנוע הידבקויות מיותרות.

מקדם הגנה

הציפורניים שלנו חשופות לשמש והן עלולות לצבור נזקים כתוצאה מקרינה. אז ממש כמו שאנחנו מורחות מקדם הגנה על העור מומלץ למרוח על הציפורניים. במיוחד בזמנים בהם אנחנו מרבות לשהות בשמש.

אצטון – לציפורניים בלבד

להסרת הלק עושים שימוש באצטון. חשוב להקפיד כי רק הציפורניים תבואנה במגע עם החומר. העור שלנו רגיש והמגע עם החומר עלול לגרום לתופעות לא נעימות.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הטיפולים הרפואיים של גאורגיה: מדריך להתאמה
בנוף המגוון של שירותי הבריאות של גאורגיה, התאמתם של טיפולים רפואיים כמו הסרת נקודות חן באתר של ד"ר חן...
קרא עוד »
דצמ 31, 2023
איך מבצעים ניתוח להצרת היקפים?
הצרת היקפים כבר מזמן הפך להיות שיטת עיצוב וחיטוב של הגוף. גברים ונשים כאחד ניגשים אל הליך זה בכדי לזרז...
קרא עוד »
פבר 26, 2020
דרכים להעלות את הביטחון העצמי אצל ילדים
ביטחון עצמי הוא חלק חשוב בהתפתחות הרגשית של ילדים. זה עוזר להם להרגיש בטוחים ומסוגלים להשיג את...
קרא עוד »
מאי 14, 2023