מתאמנים ולא רואים תוצאות? אולי הגיע הזמן לשנות גישה

מתאמנים ולא רואים תוצאות

אתם לא נמנים מהזן המזניח. אתם יודעים כי החובה שלכם לשמור על בריאות הגוף היא חובה קדושה ואתם לגמרי לא מזניחים את עצמכם. אתם משתדלים לצרוך תזונה בריאה ומאוזנת, מקפידים להתעמל בכל יום ואפילו מתאמנים ועושים כושר בעקביות מעוררת הערכה. אבל משום מה הגוף שלכם לא מתרשם מכל המאמצים שלכם ואתם עדיין סובלים מהשמנת יתר, מסוכרת ומעוד בעיות הנגרמות בעקבות עודף המשקל שלכם. מה אתם עושים לא טוב? מה אתם צריכים לתקן? אז אולי באמת הגיע הזמן לשנות גישה.

רבים הם האנשים בעולם שלא כל כך זוכרים לטפל בעצמם ולשמור על בריאות הגוף שלהם כאשר הם צעירים. הם נזכרים בכך רק כאשר הרופא כבר מתחיל לאיים עליהם ולהזהיר אותם כי אם הם לא ייכנסו למשטר של דיאטה ואם הם לא יתחילו לעשות כושר, הגוף שלהם יפתח מחלות שונות כמו סוכרת, יתר לחץ דם, כולסטרול גבוה ועוד שלל בעיות הנובעות כולם ממשקל היתר. אז יש כאלה שנבהלים מאוד מדברי הרופא ואכן מתחילים לשמור על עצמם כפי שהוא דורש מהם. הם עושים את זה אמנם באיחור, אבל זה עדיין שלב אשר בו הם בהחלט יכולים לתרום לעצמם ולמנוע הידרדרות ולעיתים אף לשפר את המדדים בבדיקות השונות.

אך מה עושים כשלא רואים תוצאות?

משנים גישה

לעיתים, למרות כל המאמצים והניסיונות לשנות ולהשתנות. להחליף את אורח החיים ולהיכנס למשטר של תזונה בריאה ומאוזנת, של התעמלות, של כושר ושל הקפדה על אימון קבוע, עדיין, לא נראים התוצאות בשטח. הגוף לא ממש מגיב על השינויים הללו והתוצאות כלל אינן נראות בשטח. אז מה בעצם אפשר לעשות? כאן המקום לבחון את עצמנו מחדש ולחשוב על שינוי גישה.

פונים אל מאמן אישי

במקרים רבים הפתרון יהיה אצל המאמן האישי. מאמן כושר באתר shalomfit.co.il ייטיב לבחון את האדם שמולו ולתכנן עבורו את תכנית האימון הנכונה. לעתים רק לאחר אימון מותאם ונכון בדיוק על פי הצרכים האישיים של המטופל, ניתן יהיה להגיע לתוצאות הטובות והנכונות ביותר.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהי קרינה אלקטרומגנטית?
כולנו יודעים כי הסביבה המודרנית מעמיסה עלינו מאוד מבחינת הקרינה האלקטרומגנטית. בין אם אנחנו רוצים...
קרא עוד »
דצמ 17, 2019
הסרת שיער בלי לצאת מהבית (יתרונות ועלויות)
מאז תחילת שנות האלפיים, אנחנו יכולים לראות לא מעט אנשים, כולל אנשים מפורסמים, אשר פונים לטיפולי הסרת...
קרא עוד »
אפר 28, 2021
שכבות חיוניות נחשפו
חולצות תרמיות: התאמה צמודה מתחת לחולצה שומרת אותך מבודדת מבלי להוסיף משקל. מכנסי צמר: זוג מלוטש מציע...
קרא עוד »
דצמ 10, 2023