הבדלים מרכזיים בין אח פרטי לאח סיעודי

הבדלים בין אח פרטי לאח סיעודי

לא מעט אנשים אשר מתבגרים, זקוקים בשל סיבות כאלה ואחרות לשירותי סיעוד. ישנם אנשים אשר נזקקים לשירותי סיעוד בשל מחלה כלשהי כגון: אלצהיימר או פרקינסון, ישנם אנשים הנזקקים בגיל מבוגר לשירותי סיעוד מכיוון שגופם חלש והם אינם מצליחים להסתדר באופן עצמאי, ישנם אנשים אשר זקוקים לשירותי סיעוד מכיוון שהם עלולים לפגוע בעצמם וישנם אנשים אשר זקוקים לשירותי סיעוד לאחר ניתוח מורכב וקשה, אשר איננו מאפשר להם להתנהל בצורה תקינה לאורך פרק זמן משמעותי או פחות. על פי קריטריונים מסוימים, ישנה זכאות כיום לקצבת סיעוד אשר מאפשרת לאדם לקבל טיפול סיעודי בביתו או מחוץ לביתו. אולם, לא פעם אדם הזקוק לטיפול סיעודי איננו עומד בכל הקריטריונים ולכן איננו זכאי לקבל טיפול סעודי מסובסד. אדם מעין זה יכול לבחור שירותי סיעוד פרטיים על ידי אח או אחות סיעודיים.

מיהו אח סיעודי

כאשר מדובר על שירותים סיעודיים עבור אדם הזקוק לכך, מדובר על שירותים שונים הקשורים להתנהלותו ותפקודו של האדם מבחינה פיזית ובריאותית. אח סיעודי או אחות סיעודית יכולים לספק לאדם את כל מה שהוא נזקק לו הן עבור תפקוד יומיומי והן עבור טיפול רפואי. אח סיעודי יסייע לאדם לבצע פעולות יומיומיות פשוטות, יבצע בו פעולות רפואיות שונות הנצרכות לו כגון: החלפת קטטר, בדיקות דם ועוד, ירכוש עבורו תרופות ויסייע לו לחיות בצורה הבריאה ביותר שיכולה להיות. בעוד שאח סיעודי הוא אח אשר מסובסד על ידי המדינה לאנשים העומדים בקריטריונים שונים מבחינת מצב רפואי, מצב פיזי וגיל, ניתן לקבל היום שירותי אח פרטי, אשר יכול לקבל גם אדם אשר לא זכאי לקצבת סיעוד מטעם המדינה.

מהם ההבדלים בין אח פרטי לאח סיעודי

ההבדל המרכזי בין אח פרטי לאח סיעודי אשר מסובסד על ידי המדינה הוא העובדה שאת שירותי אח פרטי כל אדם אשר זקוק לסיוע יכול לקבל, בעוד שאת שירותי האח הסיעודי מטעם המדינה רק אנשים אשר עומדים בקריטריונים ספציפיים יכולים לקבל. מלבד זאת, אח סיעודי מוקצב לכמות שעות ספציפית אצל האדם, בעוד שאח פרטי הוא אח אשר ניתן לבחור את כמות השעות בהן יעבוד לצד המטופל. מדובר ללא ספק בשירות יעיל ואיכותי עבור כל אדם אשר זקוק לטיפול סיעודי במקום מגוריו, מבלי שהוא זכאי לכך מטעם המדינה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול בטחורים
בעיה בריאותית נפוצה המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם היא טחורים. המצב גורם לנפיחות כואבת של פי...
קרא עוד »
אוג 28, 2022
תיקון מתיחת פנים
תיקון מתיחת פנים משנית הוא הליך שנערך לאחר שכבר בוצעה מתיחת פנים. מנתח פלסטי מומחה יכול לבצע את...
קרא עוד »
יונ 17, 2018
ספורט לנשים לאחר לידה
לאחר הלידה, נשים נוטות להרגיש פחות פעילות. הם צריכים זמן להתאושש ולהחזיר את הכוח והאנרגיה שהיו להם...
קרא עוד »
יול 26, 2022