ציוני דרך בחייו של ד"ר רמי שקלים

רמי שקלים

אנשים רבים חווים תהליך של צמיחה שהוא די טבעי ומתבקש עבור כל אדם. החיים הם בעלי רבדים שאיתם יכולים להעמיק ולדעת יותר על העצמי ועל החיים אשר סובבים את החיים כולם, כאשר יש אנשים אשר מעדיפים ליצור התמחות במשהו מקצועי ומעשי, לעומת אחרים אשר מתמסרים אל העולם של הרוח.

אנשי רוח קיימים מאז שהאדם נברא, וכל הזמן הזה עוד ועוד אנשים אוהבים לחקור וללמוד לגבי העולם הזה שקיים אלפי שנים, כל מה שכבר התרחש וכל מה שעוד עתיד לקרות בעולם הזה ובעולם הבא. כך גם צמח לו ד"ר רמי שקלים בדרך שהביאה אותו עד הלום בכל תולדות הרוח ולאן שהיא נושבת כיום.

ההתחלה בתור מורה

הרבה אנשים שמחוברים אל עולם הרוח הם אנשים אשר אוהבים להיות בסיבה של אנשים אחרים ולהעביר אליהם מידע שהם כבר למדו בעצמם. ד"ר רמי שקלים החל את דרכו בלמידה והעברת הידע הזה בתחום של פיזיקה ומתמטיקה במשל של שנים ארוכות בחדווה רבה אל המקצוע והלומדים גם.

הקשר אל המספרים ואל הלמידה כבר היה קיים שם, והדרך אל עבר המשכיות של למידה בתחום שבו כבר הראה עניין רב היה טבעי מאוד והיה רק צריך את ההבנה הבסיסית הזו בכל מה שעושה לאדם טוב, ואת הכיוון שאליו הוא אמור ללכת לאחר שהכל כבר מראה סימנים של רובד נוסף שבו ראוי להתעמק גם.

השלב של לימודי קבלה

לאחר התובנה הזו המרחק אל עבר לימודי קבלה היה די קצר, כאשר ניגש זה אל הרב מורדכי שרעבי ז"ל, ואיתו העמיק את הידיעות לגבי העולם הזה של הקבלה, על כל המורכבות שהוא טומן בחובו. הקבלה היא תחום שאליו נמשכים יהודים רבים, ואותו מלמדים מורים בכל קצוות העולם.

הזכות ללמוד את התחום מגדול המקובלים היא כזו אשר משאירה את החותם בתוך האדם, ועם החותם הזה המשיך ד"ר רמי שקלים אל עבר רכישה של עוד מידע לגבי היהדות וכל מה שהיא בזה העולם.

תארים בפילוסופיה ומדעים

לצד יצירה של הרצאות, ספרים וקורסים, נותר לו המשך טבעי אל עבר בקיאות בעולם של ההשכלה הגבוהה, עם סיום של תארים בפילוסופיה כללית ויהודית, עם חקר יסודי של הקבלה שם.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה בדיוק בוסטר לעור הפנים?
כבר מזה שנים שברור לנו כי קיימות דרכים טבעיות להזין את עור הפנים, זאת גם מבחוץ וגם מבפנים. מתיחה של...
קרא עוד »
יול 27, 2020
נביעות לעומת מי עדן – האם יש הבדל במים?
כולנו אוהבים השוואות. זה לא באמת משנה היכן אנחנו עושים אותם, העיקר לערוך השוואות. מרצדס או BMW, מסי או...
קרא עוד »
אוק 22, 2020
איך מתפתח דורבן ברגל?
דורבן ברגל זו תופעה בה מתפתחת דלקת בחלק התחתון של העקב. זו הסיבה הרווחת ביותר לכאבים באזור כף הרגל....
קרא עוד »
אוג 22, 2019