דרכים לעצב סנטר כפול

סנטר

הנתונים הטבעיים שעמם אנו נולדים הם כאלה שמותאמים לנו על ידי גנטיקה וכמובן על ידי הטבע. עם זאת במהלך השנים תזונה לקויה, חוסר באיכות חיים, פעילות גופנית מועטה ושלל גורמים שליליים: איברים מסוימים בגופינו מתחילים לאבד פרופורציות ואנו מוצאים עצמינו רוצים לבצע שינויים בגוף תוך הפיכת הגוף למעוצב יותר.

אחת מהבעיות אסתטיות שיכולות להיווצר עם השנים הן בעיות אשר נובעות בעיקר כתוצאה מהשמנה או תהלכי התבגרות והיא סנטר כפול. סנטר כפול מקנה מראה מבוגר, והוא נחשב כזה שדורש העלמת סנטר.

אז כיצד אפשר להעלים סנטר כפול?

כיום ישנן כמה וכמה דרכים שניתן לנהוג בהן כדי לעצב את מראה הסנטר:

העלמת סנטר.– אחת הדרכים לעצב ולהעלים סנטר כפול היא באמצעות פרוצדורה כירורגית אשר נעשית באמצעות שאיבת השומן אשר נמצא בסנט וגורם לו להיות כפול. השאיבה נעשית על ידי קרני אינפרא ייחודיות כאשר לאחר שאיבת השומן נעשה מיצוק סנטר על ידי חומרים טבעיים ממצקים.

שיטה נוספת  לטיפול בסנטר כפול היא באמצעו שאיבת שומן המשלבת טיפול לייזר תוך שאיבת שומן הסנטר בהרדמה כללית, ולארח מכן כיווץ הרקמות באמצעות לייזר הממצק ומעצב את העור.

דיאטה – אחת הסיבות להיווצרות סנטר כפול היא השמנת יתר כאשר השומן אשר נספג בגוף עובר עם השנים גם לאזור הפנים והסנטר, מה שהופך אותו לסנטר כפול. על מנת לבצע העלמת סנטר חשוב להתחיל לאכול נכון יותר, לבצע פעילות ספורטיבית, ולהתאים דיאטה נכונה לכם ולגוף שלכם. עם הזמן ככל שתשילו קילוגרמים עודפים מגופכם גם הסנטר יתחיל להשיל שומן והוא יעוצב באופן טבעי.

ביגוד נכון – דרך נוספת להעלים סנטר כפול היא באמצעות ביגוד נכון. כיום באמצעות סטייליסטים מומחים ניתן לגלות איזה סוגי צווארון מדגישים את מראה הסנטר הכפול ואילו סוגי צווארונים מטשטשים אותו.

עשו את כל אלה, או בחרו דרך אחת כדי להעלים את הסנטר ותוכלו לחזור למראה החטוב של גופכם, וליהנות מחיים בריאים הרבה יותר.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צ'י קונג אונליין
המוטו שמלווה אותנו הוא כי דלת אשר עושים בה שימוש תדיר, הרי שציריה לא יוכלו להחליד לעולם. כך גם עם מים...
קרא עוד »
מאי 13, 2020
באיזה מצבים מומלץ לעשות דיקור סיני?
דיקור סיני נעשה על ידי מחטים דקות המוחדרות לשכבת העור העליונה ויכול להקל רבות במצבים רבים. נשאלת...
קרא עוד »
פבר 06, 2022
אקסטרים גיינר אבקת חלבון
בשנים האחרונות חלה מודעות מאוד מפותחת לכושר גופני ולבריאות. אנשים במגוון גילאים פוקדים את חדר הכושר...
קרא עוד »
ינו 27, 2013