דליות ברגליים

דליות ברגליים

 

תופעה של דליות ברגליים היא מאוד שכיחה, במיוחד בקרב אנשים מבוגרים וכן אנשים אשר מתמודדים עם משקל עודף. מדובר על בעיה שנובעת מזרימה לא נכונה של הדם בעורקים ובנימים. בעיה זו יכולה לגרום לסתימה בעקבות מחלה בשסתומים של הורידים ברגליים. מה שיכול להשפיע גם מבחינה אסתטית וגם מבחינות אחרות.

למשל, אנחנו יכולים למצוא את זה אצל אנשים שמתמודדים עם עודף משקל, בעיות גנטיקה וכן אצל נשים שעברו מספר הריונות או חולשה בשרירי הרגליים. חולשה אשר נובעת בעיקר אצל אנשים שעובדים בעבודות שדורשות עמידה ממושכת. בזמן העמידה הדם במקום לזרום כרגיל, אל כיוון הלב, זורם אל הרגליים ולא מתרומם, מה שנובע כאמור מבעיה בשסתומים.

כשיש בעיה שכזו, אנחנו יכולים לראות ורידים בולטים ברגליים, מה שאנחנו מכנים בשם דליות ברגליים. מעבר לעובדה שזה לא אסתטי, הרי שזה גם גורם לנזק, מאחר ומרגישים תחושה של עייפות, חולשה וסממנים אחרים שנובעים מכך שאין זרימה נכונה של הדם בגוף. בנוסף, יש התרחבות של הוורידים שיכולה לגרום להם נזק.

הפתרון הוא לפנות אל כירורג כלי דם שיאבחן את המצב ויבדוק אותו, וינסה לראות כיצד ניתן לטפל בבעיה בצורה נכונה. ישנן כמה אופציות לטיפול בבעיה, החל מטיפול באמצעות חומרים מיוחדים אשר יכולים לפתוח את הוורידים, טיפול באמצעות לייזר, וטיפולים אחרים. כל טיפול מותאם למטופל על פי מצבו ועל מצב גילו ובריאותו.

חשוב להדגיש, הטיפול חייב להתבצע אחרי אבחון, הוא לא יכול להתבצע באופן רגיל מבלי שאנחנו יודעים במה מדובר וכיצד ניתן לפתור את הבעיה כך שהיא לא תחזור. במידה והבעיה חוזרת, יש לאבחן אותה שוב ולהתמודד איתה.

מן הסתם, הטיפול מתבצע על ידי גורם מוסמך ובמרפאה בה יש את כל האביזרים והכלים הנדרשים. חשוב מאוד לבצע את התהליך מבעוד מועד, ולא לחכות איתו, שכן אם לא נטפל בו בהקדם, זה יכול להקשות עלינו ברמות שונות, בין אם מבחינה בריאותית ואם מבחינות אחרות, כולל מבחינה אסתטית.

לסיכום, טיפול בדליות רגליים הוא אפשרי בתנאי שעושים זאת בזמן ואצל אנשי מקצוע.

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ריסים
ריתוך ריסים היא טכניקה שניתן להשתמש בה להנחת ריסים מלאכותיים על הריסים הטבעיים. מטרת הטכניקה הזו היא...
קרא עוד »
דצמ 21, 2022
איך מתכוננים להגדלת חזה?
הגדלת חזה היא אחד הניתוחים המוכרים בעולם הרפואה האסטטית, כאשר התחום הולך ומתפתח ברבות השנים, עם הידע...
קרא עוד »
מאי 02, 2019
לימודי עיסוי לומדים במקום הטוב ביותר
אין זה סוד שהעולם שבו אנחנו חיים הוא עולם שלא חסר בו מתח, ובמיוחד אם מדובר על אנשים שחיים במדינה לחוצה...
קרא עוד »
יונ 16, 2014